Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Νέα τουριστική πολιτική, με έμφαση στον θεματικό τουρισμό

18-07-19 | ΦΟΡΕΙΣ

H Πελοπόννησος πρέπει να δώσει έμφαση στην ανάδειξη των θεματικών μορφών τουρισμού, τονίζει η Ένωση Ξενοδόχων Μεσσηνίας. Γι αυτό και χαιρετίζει το ενδιαφέρον που επέδειξε, πριν καν αναλάβει τα καθήκοντά του, ο νέος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Παναγιώτης Νίκας για τη βελτίωση της προσβασιμότητας στο σπουδαίο ανασκαφικό έργο της Ίκλαινας και την οδική αλληλοσύνδεση των αρχαιολογικών χώρων της Πυλίας, κατά την πρώτη του συνάντηση με τον καθηγητή Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου του Μιζούρι και Ακαδημαϊκό κ. Μιχάλη Κοσμόπουλο που συνοδευόταν από τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας  κ. Δημήτρη Καραλή. Η κίνηση αυτή, αναφέρει η Ένωση, καταδεικνύει την πρόθεσή του για την ορθολογική τουριστική ανάπτυξη ολόκληρης της Περιφέρειας.

Η Ένωση Ξενοδόχων Μεσσηνίας έχει καταθέσει και δημοσιοποιήσει  έγκαιρα  τα δυσοίωνα μηνύματα της διεθνούς ταξιδιωτικής αγοράς, που επιβεβαιώνονται ήδη από την πτωτική τάση σε επίπεδο κρατήσεων για την Πελοπόννησο, όπως άλλωστε συμβαίνει και σε μεγάλους τουριστικούς προορισμούς. Η Πελοπόννησος, τονίζει η Ένωση, σε εθνικό επίπεδο,  κατατάσσεται στην έβδομη θέση από πλευράς ταξιδιωτικών εισπράξεων και κρατήσεων, με μερίδιο αγοράς 2,64% σε επισκεψιμότητα, τη στιγμή που διαθέτει το 70% του αρχαιολογικού πλούτου της Ελλάδας, πράγμα που αναδεικνύει το έλλειμμα στόχευσης και εξειδικευμένης στρατηγικής προώθησης της περιοχής.

Για το λόγο αυτό, έχει επανειλημμένα τονίσει την ανάγκη επανασχεδιασμού της τουριστικής πολιτικής με προσανατολισμό στην επιλεκτικότητα που αντικαθιστά πλέον τη μαζικότητα. Αυτό σημαίνει, όπως αναφέρει, ότι οφείλουμε να αναδείξουμε τα στοιχεία εκείνα του θεματικού Τουρισμού, όπως οι πολιτιστικές και ιστορικές διαδρομές, ο περιπατητικός, περιηγητικός και θρησκευτικός Τουρισμός που θα μας επιτρέψουν να προσεγγίσουμε τις αγορές με σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας. Αρκεί – και το τονίζουμε για μια ακόμα φορά-να  καταστήσουμε εύκολα προσβάσιμα όλα τα μνημεία του Πολιτισμού και της Θρησκείας και τα αξιοθέατα  κάθε ένα από τα οποία έχει τη δική του ιστορική διαδρομή.

Άλλωστε, το παράδειγμα της Πάρου και της Μήλου που επέλεξαν την ανάδειξη επιλεκτικών μορφών τουρισμού με απτά αποτελέσματα σε επίπεδο αφίξεων δείχνουν ότι πλέον οφείλουμε να στραφούμε στον ποιοτικό τουρισμό που έχει ειδικά ενδιαφέροντα. 

Είναι λοιπόν καιρός να εγκαταλείψουμε ξεπερασμένες μεθόδους στρατηγικής που προσφέρονται μόνο για λόγους εσωτερικού επικοινωνιακού εντυπωσιασμού, χωρίς απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα. 

"Με την έννοια αυτή, χαιρετίζουμε τις ουσιαστικές πρωτοβουλίες του νέου Περιφερειάρχη, που απέδειξε ότι γνωρίζει και αναγνωρίζει την ανάγκη επαναπροσδιορισμού της τουριστικής στρατηγικής και στόχευσης της περιοχής μας και δηλώνουμε ότι θα σταθούμε αρωγοί και συμπαραστάτες στο έργο του", καταλήγει η ανακοίνωση της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας. 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά