Συνεργασία MTC Group - Aviation Links για προώθηση των ελληνικών προορισμών στο Ισραήλ

11-07-19 | ΦΟΡΕΙΣ

Τη συνεργασία με τον ισραηλινό ταξιδιωτικό οργανισμό Aviation Links, εισηγμένη εταιρία στο χρηματιστήριο του Τελ Αβίβ, μέσω της Brilliant Travel ανήγγειλε η MTC GROUP.

Στόχος είναι η προώθηση των προορισμών με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρία Συμβούλων στην ταξιδιωτική αγορά του Ισραήλ, μέσω συνεργειών που θα αναπτυχθούν στο άμεσο μέλλον.

Τα πρώτα δείγματα του ενδιαφέροντος του συγκεκριμένου συγκροτήματος, διεφάνησαν από εφέτος με τη δρομολόγηση απευθείας πτήσεων Τελ Αβίβ-Μύκονος με αεροσκάφη 80 θέσεων τρείς φορές την εβδομάδα, ενώ ήδη υπάρχει ενδιαφέρον για αντίστοιχη σύνδεση της Πάρου με την ισραηλινή πόλη. 

H Aviation Links είναι ένας από τους μεγαλύτερους τουριστικούς οργανισμούς του Ισραήλ. Το όραμά του για συνεχή ανάπτυξη νέων ταξιδιωτικών εμπειριών μέσα από ένα συνολικό πακέτο υπηρεσιών, συνδυασμένο με το όραμα και τις αξίες του Brilliant Travel, στο οποίο κατέχει από το 2017 το 50%, δημιουργεί μια δυναμική εταιρία στον τουριστικό χάρτη της Ελλάδας που μπορεί να προσφέρει μια τεράστια παλέτα υπηρεσιών καλύπτοντας κάθε ανάγκη.

Καλωσορίζοντας τη νέα συνεργασία ο επικεφαλής της MTC GROUP Νότης Μαρτάκης, που διακρίνεται στη φωτογραφία με τον κ. Στέφανο Κόρμαλη, εκπρόσωπο και εταίρο του ισραηλινού οργανισμού, τόνισε: «Ζούμε στην εποχή των συνεργειών. Ειδικά στο Τουρισμό, όπου σοβεί ο ανταγωνισμός από άλλους προορισμούς της Μεσογείου, έχουμε χρέος να ενώνουμε δυνάμεις με σοβαρούς οργανισμούς, όπως ήδη έχουμε κάνει με Ινδία και Κίνα και τώρα με την Aviation Links ώστε να διασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη τον Στέφανο Κόρμαλη, ένα πολύπειρο στέλεχος τόσο του Τουρισμού όσο και σημαντικών πολυεθνικών εταιριών , μεταξύ των οποίων EMTEC

Magnetics , Exide Technologies, Carlsberg Hellas, L’Oreal, REVLON και άλλες, με τον οποίο συμφωνήσαμε  να εξετάσουμε και το ενδεχόμενο προώθησης και του Τουρισμού Incentives στα νησιά του Αιγαίου».

Από την πλευρά του, ο κ. Κόρμαλης τόνισε: «Στόχος μας είναι να αναδείξουμε την πραγματική «Ελληνική εμπειρία», έτσι ώστε να καλύψουμε τις πραγματικές ανάγκες του εκλεπτυσμένου ταξιδιώτη, του απαιτητικού επισκέπτη, αυτού που θέλει να ζήσει έντονες εμπειρίες, που θέλει να ξεφύγει από την πεπατημένη. Να παρέχουμε πραγματική υποστήριξη στον εταιρικό ταξιδιώτη, το διεθνές ή τοπικό στέλεχος, παρέχοντας υπηρεσίες που καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες και είναι σχεδιασμένες να καλύψουν τις ιδιαιτέρες ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη».

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο