ΑΒΤΑ: Καμπάνια για την ασφάλεια των νεαρών Βρετανών στις διακοπές

20-06-19 | ΦΟΡΕΙΣ

Καμπάνια σε συνεργασία με επηρεαστές των social media για την ασφάλεια των ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας στις διακοπές, λανσάρει η ένωση βρετανών τουρ οπερέιτορ, ΑΒΤΑ, έπειτα από περιστατικά θανάτων που καταγράφηκαν τα τελευταία χρόνια.

Η καμπάνια απευθύνεται σε κοινό ηλικίας 16-23 ετών και περιλαμβάνει πρακτικές οδηγίες ασφάλειας όπως την ανάγκη να προσέχουν ο ένας τον άλλον και να φροντίζουν για την ασφάλειά τους στα μπαλκόνια.

Η ένωση δημοσίευσε νέες συμβουλές στη σελίδα της και ιστορία στο Instagram σε συνεργασία με επηρεαστές γνώμης. Επίσης, κοινοποιεί συμβουλές από τα κανάλια της στα social media και στηρίζει το βρετανικό ΥΠΕΞ σχετικά με τις προσπάθειες για τη διατήρηση της ασφάλειας στις διακοπές.

Πολλές από τις δραστηριότητες της καμπάνιας συμπίπτουν χρονικά με το τέλος της εξεταστικής περιόδου στα σχολεία και προηγούνται της υψηλής σεζόν όταν νεαρής ηλικίας βρετανοί ταξιδεύουν στο εξωτερικό, συχνά για πρώτη φορά χωρίς τους γονείς τους.

Τα μέλη της ΑΒΤΑ μπορούν, σύμφωνα με την ένωση, να στηρίξουν την καμπάνια παραπέμποντας τους πελάτες τους στη σελίδα οδηγιών ασφαλείας στο διαδίκτυο.

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων