Ελληνικό Καλοκαίρι, ένας πραγματικός θρύλος- Nέο σποτ της Discover Greece

13-04-17 | ΦΟΡΕΙΣ

Τη λαχτάρα μιας ξένης τουρίστριας να επισκεφθεί την Ελλάδα, αποτυπώνει στο φακό το νέο διαφημιστικό σποτ της Discover Greece που κάνει από χθες το γύρο του διαδικτύου, παρουσιάζοντας τη χώρα μας ως το όνειρο κάθε ξένου με έμφαση στις διακοπές παραλίας.

Το σποτ έχει μότο "Ελληνικό Καλοκαίρι: Ένας πραγματικός θρύλος" ("Greek Summer: Α true Legend") και παραπέμπει στην ιστοσελίδα www.summeriscoming.gr της Discover Greece όπου προσφέρεται η δυνατότητα συμμετοχής σε διαγωνισμό με έπαθλο 5ήμερες διακοπές στη χώρα μας.

Δείτε το σποτ...

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι