Η Χαλκιδική παραμένει η νέα «ανακάλυψη» των Ιταλών

06-04-17 | ΦΟΡΕΙΣ

Η Χαλκιδική συνεχίζει δυναμικά την προβολή του προορισμού στην Ιταλική αγορά, η οποία τα τελευταία 2 χρόνια έχει αρχίσει να αποδίδει, γεγονός που επιβεβαιώνει η αύξηση των αφίξεων από τη γείτονα χώρα. 

Από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Απρίλιο, η Χαλκιδική συμμετείχε μέσω της Υπεύθυνης Δημοσίων Σχέσεων στην Ιταλία, Ελένης Σαρηκώστα σε 7 διαφορετικά workshop σε όλη την Ιταλία (Βερόνα, Πάντοβα, Μπολόνια, Τορίνο, Βενετία, Ρώμη και στις 11 Απριλίου στο Μπέργκαμο) σε συνεργασία με την ΑΝΕΚ Lines (ο ΤΟΧ και η ΑΝΕΚ πιστεύουν και προωθούν τον οδικό τουρισμό από την Ιταλία), Viaggi Oggi και Blue Panorama Airlines, παρουσιάζοντας τη Χαλκιδική ως μία νέα πρόταση για τη Βόρεια Ελλάδα. Η ανταπόκριση ήταν πολύ μεγάλη καθώς όλο και περισσότεροι Tour Operators και μεμονωμένα ταξιδιωτικά γραφεία δείχνουν να την προτιμούν και βέβαια να την προτείνουν. Συνολικά, η Χαλκιδική παρουσιάστηκε και μοίρασε προωθητικό υλικό σε μεγάλους Τour Operators και τουλάχιστον 200 ταξιδιωτικά γραφεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι για 2η χρονιά το GROUP ALPITOUR (ένας από τους μεγαλύτερους TO της Ιταλίας) έχει συμβόλαια με όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων στη Χαλκιδική.

Αποκορύφωμα των δράσεων υπήρξε η οργάνωση ενός θεματικού workshop σε συνεργασία με TVWEB PANORAMA & τον ΤΟ, FRANCOROSSO στις 28 Μαρτίου σε κεντρικό πολυχώρο του Μιλάνου, όπου συμμετείχαν Ιταλικοί Tour Operators και ταξιδιωτικά γραφεία από όλη την περιοχή της Λομβαρδίας και βέβαια, η συμμετοχή της Χαλκιδικής -για άλλη μία φορά- στην Διεθνή έκθεση τουρισμού BIT που πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο στις 2 με 4 Απριλίου 2017. Η επισκεψιμότητα του κοινού στο stand της Χαλκιδικής ήταν μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά (περίπου 1.000 επισκέπτες) ενώ συγχρόνως συμφωνήθηκαν νέα press trips για την άνοιξη και το φθινόπωρο του 2017.

Η Χαλκιδική όμως προβάλλεται και μέσα από την Ιταλική τηλεόραση και συγκεκριμένα στο ρεπορτάζ Kilimangiaro [https://goo.gl/rx1GvC] του εθνικού καναλιού RAI 3, όπου προβλήθηκε στις 26 Φεβρουαρίου και η τηλεθέαση του οποίου – κατά τη διάρκεια της προβολή της Χαλκιδικής- ξεπέρασε το 1.000.000 τηλεθεατές! Το ρεπορτάζ ήταν αποτέλεσμα του περσινού press trip που οργάνωσε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής για την Ιταλίδα δημοσιογράφο di Rita Di Francesco και θα προβληθεί ξανά μεταξύ Μαΐου-Ιουνίου 2017.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι