Η Χαλκιδική των Χριστουγέννων στην κυπριακή τηλεόραση

06-12-16 | ΦΟΡΕΙΣ

Λήψεις πλάνων για λογαριασμό του Ραδιοφωνικού Ιδρύματος Κύπρου πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες ημέρες (2 – 6.12.16) στον ορεινό όγκο της ανατολικής Χαλκιδικής από την τεχνική και δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής με τίτλο «Ταξίδι στη Γεύση», παρουσιαστής της οποίας είναι ο διακεκριμένος Κύπριος chef Χρήστος Χριστοδούλου.

Η πρωτοβουλία αποτελεί μία ακόμη συνέργεια του Κ.Ο.Τ., του Συλλόγου Γυναικών Υπαίθρου Λάρνακας και του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού, οι οποίοι – στο πλαίσιο του αφιερωματικού έτους KOUZINA 2016 στη Μεγαλόνησο - εκπόνησαν και πραγματοποίησαν σειρά προωθητικών πρωτοβουλιών που χαρακτηρίσθηκαν από υψηλά ποιοτικά κριτήρια και είχαν θεαματικά αποτελέσματα.

Η εκπομπή «Ταξίδι στη Γεύση» αποτελεί το πιο δημοφιλές γαστρο-ταξιδιωτικό τηλεοπτικό magazino της δημόσιας κυπριακής τηλεόρασης, η εμβέλεια της οποίας ξεπερνά τα σύνορα της Κύπρου, αφού το Ρ.Ι.Κ. εκπέμπει σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.

Το θέμα των πέντε επεισοδίων της εκπομπής, που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της επίσκεψης και θα προβληθούν σταδιακά από τις 18 Δεκεμβρίου μέχρι και την περίοδο της Πρωτοχρονιάς, αφορά τις χριστουγεννιάτικες γαστρονομικές συνήθειες και τις ανθρώπινες δραστηριότητες, όπως αυτές απαντώνται, αναπτύσσονται, εξελίσσονται και διαιωνίζονται σε περιοχές της ορεινής ανατολικής Χαλκιδικής. Ουσιαστικά, πρόκειται για μεγάλης εμβέλειας προβολή ολόκληρης της τοπικής εναλλακτικής τουριστικής ζώνης στην Ελλάδα και την Κύπρο αλλά και προώθηση του βραβευμένου project με τίτλο «Τρία Πράσινα Βουνά», το οποίο αποτελεί πιλότο ανάπτυξης της σύγχρονης και βιώσιμης αγροτουριστικής δραστηριότητας.

Για τις ανάγκες της κινηματογράφησης επιστρατεύθηκαν μέλη οκτώ τοπικών κοινωνικών φορέων και επτά επιχειρήσεων, ενώ τουλάχιστον 250 εθελοντές και εθελόντριες του KOUZINA 2017 προσέφεραν υπηρεσίες, προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο και ποιοτικότερο. «Πρόκειται για τη μεγαλύτερη απόδειξη αποδοχής και καθολικής συμμετοχής της τοπικής κοινωνίας σε έναν φορέα που έχει εμπνεύσει με το έργο του» αναφέρει σε δήλωσή της η επικεφαλής του KOUZINA, chef Ντίνα Νικολάου και συνεχίζει : «Το ετήσιο promo tour του φεστιβάλ, μέρος του οποίου αποτελεί και η εν λόγω κινηματογράφηση, δημιούργησε συνθήκες υγιούς και αποτελεσματικής προώθησης της περιοχής σε ολόκληρη την Ευρώπη και τη μεσογειακή λεκάνη, ενώ απέδειξε στην πράξη τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνυπάρχουν, συνεργάζονται και συνθέτουν, μετατρέποντας την παράδοση και την καθημερινότητα σε τρόπο έκφρασης και προβολής του τόπου τους». 

Δείτε εδώ το πρόγραμμα της διοργάνωσης του 2017.

Η πρωτοβουλία έρχεται να κλείσει τον κύκλο των πέντε εξαιρετικά στοχευμένων προωθητικών ενεργειών που πραγματοποιήθηκαν το 2016, απευθυνόμενες στην κυπριακή τουριστική αγορά, ενώ ολοκληρώνει την προσπάθεια τοποθέτησης στον τοπικό τουριστικό χάρτη ορεινών περιοχών, οι οποίες συνδέονται με την παράκτια ζώνη μέσω δεκάδων πακέτων θεματικών διακοπών.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια