Αυτή είναι η νέα καμπάνια για τη Χαλκιδική

01-06-16 | ΦΟΡΕΙΣ

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαΐου, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής και η Marketing Greece, ένωσαν για δεύτερη χρονιά τις δυνάμεις τους και παρουσίασαν τη νέα καμπάνια προώθησης του προορισμού, η οποία αποτελεί εξέλιξη της περσινής επιτυχημένης καμπάνιας “Mirage in the Med”.

Με όχημα το “Discover Europe’s Exotic Paradise” και στοχεύοντας στην ενδυνάμωση της παρουσίας του προορισμού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η Marketing Greece σχεδίασε μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική και ήδη υλοποιεί ένα πλέγμα στοχευμένων δράσεων, μέσα από τη χρήση σύγχρονων και διαδραστικών εργαλείων επικοινωνίας.

Απευθυνόμενη σε επιλεγμένες αγορές-στόχους όπως Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Τουρκία, Ιταλία, Πολωνία, Ολλανδία και Βέλγιο, η νέα καμπάνια διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας που περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων, digital media campaign, video campaign και email marketing σε στοχευμένα κοινά.

Ειδικότερα, οι δράσεις του νέου προγράμματος προώθησης του προορισμού περιλαμβάνουν:

- Τον σχεδιασμό και ανάπτυξη της νέας πλατφόρμας επικοινωνίας καθώς και την ανάπτυξη 25 δημιουργικών εφαρμογών για χρήση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

- Τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου Ψηφιακού Οικοσυστήματος της Χαλκιδικής με στόχο την περαιτέρω αξιοποίηση και βελτιστοποίηση της απόδοσης των Μέσων Κοινωνικών Δικτύωσης του Οργανισμού

- Τον σχεδιασμό και δημιουργία ενός Tumblr Campaign Page, στο οποίο οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τους κρυμμένους της θησαυρούς της Χαλκιδική αλλά και να αποκαλύψουν τα δικά τους μικρά μυστικά. Οι ταξιδιωτικές εμπειρίες που φιλοξενούνται στο Tumblr και το πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό του, αναλαμβάνουν να γνωρίσουν και να «μυήσουν» τους χρήστες στη μοναδικότητα του προορισμού

- Την ψηφιακή καμπάνια “Άrίstοtle's 5 elements experience”, όπου με αφορμή την ανακήρυξη των ετών 2016 και 2017 ως «Επετειακά έτη Αριστοτέλη» από την UNESCO, πρωταγωνίστησε για τον μήνα Απρίλιο, σε 6 γλώσσες, στη κεντρική σελίδα του DiscoverGreece.com. Παράλληλα το quiz “Find your elemental force” παρουσίαζε με διαδραστικό και δημιουργικό τρόπο τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, βασισμένες στα 5 στοιχεία του Αριστοτέλη. Η καμπάνια προωθήθηκε και μέσω των κοινωνικών δικτύων του DiscoverGreece.com, με αναρτήσεις και posts σε 3 γλώσσες

- Ψηφιακά αφιερώματα στο DiscoverGreece.com, που περιλαμβάνουν δύο (2) δεκαπενθήμερα ειδικά αφιερώματα και δύο (2) εβδομαδιαία Top Stories στη κεντρική σελίδα του DiscoverGreece.com

- Προώθηση των 4 δημιουργικών videos, σύγχρονης κινηματογράφησης, στα οποία αποτυπώνονται οι εμπειρίες που προσφέρει ένα ταξίδι στη Χαλκιδική

- Διαγωνισμό για το κοινό, όπου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν ένα ταξίδι στη Χαλκιδική και να ζήσουν τις δικές τους ονειρικές διακοπές.

«Η νέα καμπάνια της Χαλκιδικής είναι αποτέλεσμα της σύνθεσης των ιδιαίτερων και ξεχωριστών χαρακτηριστικών του προορισμού με τη δυναμική του ψηφιακού περιβάλλοντος και την υιοθέτηση των διεθνών τάσεων στη τουριστική προβολή των προορισμών. Το πλέγμα των στοχευμένων δράσεων που υλοποιείται για τη Χαλκιδική αναδεικνύει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της περιοχής και υπενθυμίζει στο ευρωπαϊκό κοινό ότι ο εξωτικός παράδεισος βρίσκεται ένα βήμα από το σπίτι του.» δήλωσε σχετικά ο κος Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece.

Ο Γρηγόρης Τάσιος, Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, δήλωσε: «Η προσπάθεια του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής συνεχίζεται με στόχο τη μετάδοση εμπειριών, της τοπικής γαστρονομίας και του πολιτισμού, αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη βοήθεια του πιο εξελισσόμενου διαδικτυακού εργαλείου της Ελλάδος, του DiscoverGreece.com. Νέες αγορές, καινούριες προκλήσεις σε ένα εξωτικό παράδεισο που έχει πολλά να δώσει.».

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων