Προβολή και e-booking μέσω της νέας πύλης του Επιμελητηρίου Κυκλάδων

23-05-16 | ΦΟΡΕΙΣ

Την Τετάρτη 18 Μαΐου πραγματοποιήθηκε παρουσίαση των νέων δυνατοτήτων που προσφέρει η ανανεωμένη διαδικτυακή πύλη του Επιμελητηρίου Κυκλάδων για την προβολή του συνολικού τουριστικού προϊόντος του Νομού, καθώς και η ανανεωμένη υπηρεσία για ηλεκτρονικές κρατήσεις (e-booking). Η παρουσίαση έλαβε χώρα στη συνεδριακή αίθουσα του Επιμελητηρίου στη Σύρο με απευθείας διασύνδεση μέσω τηλεδιάσκεψης με τα γραφεία/συνεδριακές αίθουσες σε Άνδρο, Μήλο, Μύκονο, Νάξο, Πάρο, Σαντορίνη και Τήνο.

Την εισαγωγή έκανε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, κ. Γιάννης Ρούσσος, ο οποίος επισήμανε πως παρόλο που ιδανικά αυτή η συνάντηση θα έπρεπε να είχε γίνει κατά τους χειμερινούς μήνες, είναι σημαντικό που γίνεται ακόμα και τώρα ώστε να μη χαθεί η φετινή χρονιά και να μπουν γερές βάσεις για την επόμενη τουριστική περίοδο. Ο Υπεύθυνος Τμήματος Τεχνολογίας & Πληροφοριακών Συστημάτων του Επιμελητηρίου, κ. Παναγιώτης Θεοδωράκης, έκανε σύντομη παρουσίαση της Τουριστικής και της Επιχειρηματικής Πύλης www.e-kyklades.gr. Μέσα από ζωντανή πλοήγηση στο νέο portal, παρουσιάστηκε το πλούσιο πολυμεσικό περιεχόμενο με 14.000 σημεία επιχειρηματικού και ειδικού ενδιαφέροντος στα 24 νησιά των Κυκλάδων, το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο σε 8 γλώσσες, και οι νέες δυνατότητες προβολής για τους τοπικούς επιχειρηματίες. Ενδεικτικά αναφέρθηκαν τα mini-sites των επιχειρήσεων, οι διαδραστικοί χάρτες, οι οδηγοί τσέπης, τα 14 θεματικά βίντεο για την επιχειρηματική δραστηριότητα στις Κυκλάδες, τα 58 εταιρικά βίντεο τοπικών παραγωγών κ.ά.

Στη συνέχεια, το λόγο πήραν οι υπεύθυνοι της εταιρείας Knowledge Broadband Services με την οποία συνεργάζεται το Επιμελητήριο Κυκλάδων. Αρχικά αναλύθηκαν ορισμένα στατιστικά στοιχεία που δείχνουν την ανοδική πορεία του www.e-kyklades.gr και τη σημαντική θέση που κατέχει τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο ως πλατφόρμα προώθηση του τουρισμού στις Κυκλάδες. Έγινε αναφορά, επίσης, στο γεγονός ότι το Επιμελητήριο Κυκλάδων κατάφερε τα τελευταία χρόνια να συγκεντρώσει πληροφορίες για την αποτελεσματική προβολή του συνολικού τουριστικού προϊόντος των Κυκλάδων, γύρω από το οποίο κινείται σχεδόν το σύνολο της τοπικής οικονομίας. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν συγκριτικά στοιχεία σε σχέση με τις γνωστές τουριστικές πύλες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα (trivago.gr, hotelscompbined.gr, clickhere.gr, hotelsline.gr, discovergreece.gr, tripadvisor.com.gr), τα οποία αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής πύλης www.e-kyklades.gr. Από τα αναλυτικά στοιχεία επισκεψιμότητας (Google Analytics) δείχνουν άνοδο 100% σε σχέση με πέρσι, καθώς και σημαντική αύξηση από το εξωτερικό (400% στη Ρωσία). Όσον αφορά στα κανάλια μέσα από τα οποία έρχεται η κίνηση, το 72.4% προκύπτει από αναζητήσεις μέσω Google (organic search), γεγονός που μαρτυρά ότι επισκέπτες που αναζητούν τουριστικές πληροφορίες για τις Κυκλάδες επιλέγουν το www.e-kyklades.gr καθώς εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων.

Τονίστηκε ότι είναι στο χέρι των επιχειρηματιών να χρησιμοποιήσουν επικαιροποιημένο και εμπλουτισμένο περιεχόμενο (φωτογραφίες, κείμενα, παροχές) προκειμένου να αξιοποιήσουν ουσιαστικά τις υπηρεσίες προβολής που τους προσφέρει η σύγχρονη και δυναμική πλατφόρμα του Επιμελητηρίου, καθώς είναι υπόθεση όλων η προώθηση του συνολικού τουριστικού προϊόντος.

Αναφορικά με τη βελτιωμένη πλατφόρμα για ηλεκτρονικές κρατήσεις (online booking) που προσφέρει το Επιμελητήριο Κυκλάδων στα τουριστικά καταλύματα-μέλη του, υπογραμμίστηκε ότι αποτελεί ένα δυνατό εργαλείο στα χέρια των καταλυματιών που οδηγεί δυνητικούς επισκέπτες προς τις επιχειρήσεις, πολλοί από τους οποίους προχωρούν σε κρατήσεις. Συνεπώς, στην ψηφιακή αρένα το Επιμελητήριο βοηθά και τη μικρή επιχείρηση να αποκτήσει ψηφιακή ετοιμότητα και να αξιοποιήσει σύγχρονα τεχνολογικά μέσα για να οργανωθεί καλύτερα και να αυξήσει τις πωλήσεις της. Συγκεκριμένα, η νέα πλατφόρμα e-booking προσφέρει τα εξής:

-Πλήρη μηχανή κρατήσεων στην ιστοσελίδα του καταλύματος

-Διαχείριση/πλάνο όλων των κρατήσεων (και τηλεφωνικών)

-Διαχείριση και οργάνωση καταλύματος (π.χ. επικοινωνία με όλο το πελατολόγιο)

-Διαχείριση καναλιών κρατήσεων (channel management) από την ιστοσελίδα του καταλύματος, το www.e-kyklades.gr, το booking.com, to expedia.com, to tripadvisor.com

-Ηλεκτρονική συνεννόηση/διαπραγμάτευση

Σχετικά με τη δυνατότητα ηλεκτρονικής συνεννόησης/διαπραγμάτευσης, που παρέχεται για πρώτη φορά, αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο που θα «λύσει τα χέρια» κυρίως στις επιχειρήσεις με μικρό αριθμό δωματίων.

Ακολούθησε η παρουσίαση της νέας υπηρεσίας «Book on Cloud». Πρόκειται για υπηρεσία μέσω internet, δηλαδή που δεν απαιτεί εγκατάσταση λογισμικού, με σκοπό την οργάνωση και τη διαχείριση πωλήσεων. Είναι εύκολη στη χρήση και παρέχει ευελιξία, καθώς υποστηρίζει πολλά κανάλια πώλησης (τηλέφωνο, e-boking, booking.com, expedia.vom), μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πάνω από ένα κατάλυμα ταυτόχρονα,  υποστηρίζει διαφορετικούς τρόπους πληρωμής και δέσμευση πιστωτικής κάρτας χωρίς χρέωση κατά την κράτηση, ενώ παρέχεται η δυνατότητα χρήσης πολλών γλωσσών στο περιβάλλον της κράτησης. Με αυτό τον τρόπο, ο επιχειρηματίας βλέπει με μια ματιά όλες τις κρατήσεις, χωρίς περιορισμούς σε τιμοκατάλογο και πολιτική κρατήσεων, αποφεύγοντας τις διπλο-κρατήσεις. Επιπλέον, τα αποτελέσματα της booking μηχανής «Book on Cloud» είναι μετρήσιμα μέσω Google Analytics με εύκολο τρόπο, ενώ προσφέρεται η δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης μέσω SMS τόσο του επιχειρηματία όσο και του ταξιδιώτη. Τέλος, η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω smartphones και tablets, πράγμα που σημαίνει, όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, ότι «έχετε τη ρεσεψιόν σας στο κινητό σας». Σχετικά με το κόστος, το Επιμελητήριο Κυκλάδων ως θεσμικός φορέας εξασφαλίζει τις πιο ανταγωνιστικές τιμές, ισότιμα για όλους. Έτσι, η νέα  υπηρεσία σε πρώτη φάση θα είναι εντελώς δωρεάν  για τα μέλη του Επιμελητηρίου χωρίς να υπάρχει χρέωση για το 2016, ενώ από το 2017 θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε χαμηλό ετήσιο flat fee και ανταγωνιστικό ποσοστό επί των κρατήσεων.

Στο τέλος, επισημάνθηκε η σημασία των τοπικών συνεργιών προκειμένου να πολλαπλασιαστεί η αποτελεσματικότητα των νέων υπηρεσιών που προσφέρει το Επιμελητήριο Κυκλάδων.

Για τη χρήση των νέων αυτών υπηρεσιών, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις θα πρέπει να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στο Επιμελητήριο προκειμένου να πραγματοποιηθούν εκπαιδεύσεις, να δημιουργηθεί περιεχόμενο και να εμπλουτιστεί το ήδη υπάρχον ώστε για γίνουν οι απαραίτητες προετοιμασίες για το 2016-2017. Τέλος, είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι θα πρέπει οι επιχειρηματίες να δείξουν ενδιαφέρον και συνέπεια, προκειμένου να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι προσφερόμενες δυνατότητες για την προβολή του συνολικού προϊόντος της περιοχής μας.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»