Το νέο κύμα νεανικής επιχειρηματικότητας που δραστηριοποιείται δυναμικά να επαναφέρει τους επισκέπτες στο κέντρο της Αθήνας, φιλοξενεί η νέα έκδοση του βρετανικού Conde Nast Traveller, παρουσιάζοντας τις παλιές και μαστιζόμενες από την οικονομική κρίση γειτονιές της πρωτεύουσας, που αναβιώνουν ξανά με διαφορετική πνοή.
Η επιχειρηματικότητα ανθίζει και πάλι, υπό διαφορετικό πρίσμα από αυτό που έχουμε συνηθίσει, με επίκεντρο τον πολιτισμό, την τέχνη, τα κοινωνικά, και πάντα κοντά στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Μικρά δρομάκια και πλατείες, σε απόσταση αναπνοής από την Ακρόπολη και το ιστορικό κέντρο, γίνονται τα στέκια μιας νέας γενιάς επιχειρηματικότητας, που αναζωογονούν και πάλι την τοπική σκηνή.
Στο αφιέρωμα, που υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Marketing Greece, φιγουράρουν, μεταξύ άλλων, νέα πολιτιστικά κέντρα και ξενοδοχεία καθώς και το πολύαναμενόμενο νέο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και το υπό κατασκευή Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Όπως επισημαίνει μέσα από τις σελίδες του το περιοδικό, οι αναταραχές στο κέντρο της Αθήνας αποτέλεσαν πλήγμα για την επισκεψιμότητα των τουριστών στην πόλη. Ωστόσο, η Ελλάδα κάνει βήματα ανάκαμψης, με «πρωταγωνιστές» τους Αθηναίους που στηρίζουν την αναβίωση της πρωτεύουσας.