Η Αθήνα ανακάμπτει και πλέον ανταγωνίζεται ισάξια το Βερολίνο ως τουριστικός προορισμός και ιδιαίτερα στο πεδίο της δημιουργικότητας και των σύγχρονων τεχνών, αναφέρει σε χρονογράφημα της στο περιοδικό International Traveller η δημοσιογράφος Juliet Kinsman, η οποία επισκέφτηκε την πόλη με την υποστήριξη της Marketing Greece.
«Η Αθήνα επαναπροσδιορίζει τον εαυτό της μέσα από την μόδα, τη γαστρονομία και τις νέες τάσεις επιχειρηματικότητας», τονίζει στο 8σέλιδο δημοσίευμα η Kinsman.
Τα επιτεύγματα πολιτιστικής κληρονομιάς της αρχαίας Ελλάδας γίνονται και πάλι ελκυστικά, σε μια σύγχρονη πόλη που ανακάμπτει, αναφέρει στο ρεπορτάζ της, επισημαίνοντας πως «όταν βλέπεις τον γαλανό ουρανό της Αθήνας, δεν γίνεται να μην νιώθεις τη ζεστασιά της πόλης, κυριολεκτικά και μεταφορικά».
Το νέο, μεγάλης έκτασης δημοσίευμα έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά αφιερωμάτων για την Αθήνα που φιλοξενούν έντυπα του εξωτερικού, σε συνέχεια των στοχευμένων ενεργειών που υλοποίησε η Marketing Greece. Από την Αμερική με το Forbes.com, την USA Today, τους Wall Street Journal και τους New York Times μέχρι και την Αυστραλία με το Escape και το International Traveller. Από την Νότια Αφρική με το Getaway και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με το The International και το περιοδικό της Etihad Airways μέχρι και την Βόρεια Ευρώπη με τους The Guardian, τους The Independent και το Sunday Times Magazine.
Δείτε το δημοσίευμα στο συνημμένο αρχείο.
Η Marketing Greece Α.Ε. ιδρύθηκε το 2013 με πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Κύριοι μέτοχοι της Marketing Greece είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).