Άλλος ένας καρπός των ενεργειών της Marketing Greece: η Αθήνα ανταγωνίζεται το Βερολίνο, γράφει το International Traveller

22-07-14 | ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2014

Η Αθήνα ανακάμπτει και πλέον ανταγωνίζεται ισάξια το Βερολίνο ως τουριστικός προορισμός και ιδιαίτερα στο πεδίο της δημιουργικότητας και των σύγχρονων τεχνών, αναφέρει σε χρονογράφημα της στο περιοδικό International Traveller η δημοσιογράφος Juliet Kinsman, η οποία επισκέφτηκε την πόλη με την υποστήριξη της Marketing Greece.

«Η Αθήνα επαναπροσδιορίζει τον εαυτό της μέσα από την μόδα, τη γαστρονομία και τις νέες τάσεις επιχειρηματικότητας», τονίζει στο 8σέλιδο δημοσίευμα η Kinsman. 

Τα επιτεύγματα πολιτιστικής κληρονομιάς της αρχαίας Ελλάδας γίνονται και πάλι ελκυστικά, σε μια σύγχρονη πόλη που ανακάμπτει, αναφέρει στο ρεπορτάζ της, επισημαίνοντας πως «όταν βλέπεις τον γαλανό ουρανό της Αθήνας, δεν γίνεται να μην νιώθεις τη ζεστασιά της πόλης, κυριολεκτικά και μεταφορικά». 

Το νέο, μεγάλης έκτασης δημοσίευμα έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά αφιερωμάτων για την Αθήνα που φιλοξενούν έντυπα του εξωτερικού, σε συνέχεια των στοχευμένων ενεργειών που υλοποίησε η Marketing Greece. Από την Αμερική με το Forbes.com, την USA Today, τους Wall Street Journal και τους New York Times μέχρι και την Αυστραλία με το Escape και το International Traveller. Από την Νότια Αφρική με το Getaway και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με το The International και το περιοδικό της Etihad Airways μέχρι και την Βόρεια Ευρώπη με τους The Guardian, τους The Independent και το Sunday Times Magazine.

Δείτε το δημοσίευμα στο συνημμένο αρχείο.

Η Marketing Greece Α.Ε. ιδρύθηκε το 2013 με πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Κύριοι μέτοχοι της Marketing Greece είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ). 

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια