Γλυκόξινο… δημοσίευμα της Huffinton Post: H Aκρόπολη μαγευτική, αλλά η Αθήνα αδιάφορη

28-04-14 | ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2014

Η Ακρόπολη προσφέρει μία από τις καλύτερες ταξιδιωτικές εμπειρίες ζωής που οφείλει να έχει κανείς. Όμως μία και μοναδική φορά!

Αυτά υποστηρίζει το πρόσφατο… γλυκόπικρο δημοσίευμα της Huffington Post, σύμφωνα με το οποίο, η Ακρόπολη συγκαταλέγεται στα 21 σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος στον πλανήτη που μπορεί να προσφέρει ταξιδιωτική εμπειρία ζωής, αρκεί να τα επισκεφθεί κανείς μία μόνο φορά. Για την Ακρόπολη, το δημοσίευμα αναφέρει πως «η αρχαία ιστορία είναι σαγηνευτική».

Όμως, στο νούμερο 20, στο οποίο κατατάσσεται η Ακρόπολη, γίνεται ρητή αναφορά στην πόλη της Αθήνας, η οποία, σύμφωνα με την Huffington Post, «δεν είναι ένα μέρος που θα θελήσετε να επισκεφθείτε και δεύτερη φορά».

Η λίστα αναλυτικά…

1. Βόλτα στην κορυφή του Πύργου του Αιφελ

2. Κλάμπινγκ στο Λας Βέγκας

3. Ψώνια στο Harrod's στο Λονδίνο

4. Ορειβασία στο Κιλιμάντζαρο

5. Βόλτα στα coffee shop του Αμστερνταμ

6. Διακοπές σε πολυτελές θέρετρο στην Καραϊβική

7. Επίσκεψη στην Καπέλα Σιξτίνα

8. Κρουαζιέρα στο Βιετνάμ

9. Κυνήγι με τους ταύρος στην Παμπλόνα

10. Ενα βράδυ στο Ranch at Live Oak, στο Μαλιμπού

11. Ανατολή στο Γκραν Κάνιον

12. Κρέπα στους δρόμους του Παρισιού

13. Ανοιξη στο Κανκούν

14. Ταξίδι για τη Γιορτή της Μπύρας

15. Βόλτα στην κορυφή του Empire State Building

16. Ψώνια στο παζάρι Damnoen Saduak στην Ταϊλάνδη

17. Πάρτι στην Ιμπιζα

18. Ταξίδι στην έρημο

19. Ενα ποτήρι μπύρα στο Guinness Storehouse στο Δουβλίνο

20. Επίσκεψη στην Ακρόπολη

21. Βόλτα με γόνδολα στη Βενετία

διαβάστε ακόμα

Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ
Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays
Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.