Κρήτη: ντοκιμαντέρ για την αγορά της Τουρκίας και το κοινό του National Geographic

24-01-14 | ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2014

Με το κλείσιμο συμφωνιών που αφορούν στην παραγωγή δυο ξεχωριστών ντοκιμαντέρ τουριστικής προβολής αφενός στην αγορά της Τουρκίας και αφετέρου στο κοινό του National Geographic, επέστρεψε η αντιπροσωπεία της Κρήτης από την έκθεση της Ολλανδίας, Vakantiebeurs.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης και σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Ολλανδίας, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις εργασίας με δημοσιογράφους του τουριστικού ρεπορτάζ (κουζίνα, ποδήλατο, moto ), καθώς και με την τουρκική «Mediasa» για δημιουργία ντοκιμαντέρ προβολής της Κρήτης στη γείτονα χώρα, ενώ διοργανώθηκαν και αρκετά events ελληνικής κουζίνας και γευσιγνωσίας, που αποκόμισαν θετικές εντυπώσεις. Την άνοιξη μάλιστα αναμένεται στην Κρήτη δημοσιογραφική αποστολή του "National Geographic" για την παραγωγή ντοκιμαντέρ.

Την εποπτεία του διπλού περιπτέρου της Περιφέρειας Κρήτης, που βρισκόταν σε περίοπτη θέση του εκθεσιακού χώρου είχε ο Μ. Μενιουδάκης, ο Προϊστάμενος του Τμήματος Τουρισμού της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης, πλαισιωμένος από τον Αλεξάκη Νίκο από την Π.Ε Ηρακλείου και την Καμπουράκη Χρυσούλα, ξεναγό. Το έντυπο υλικό της Περιφέρειας Κρήτης διατέθηκε εξ ολοκλήρου, ενώ έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το DVD με τα προωθητικά φιλμάκια της Περιφέρειας Κρήτης.

Η Ολλανδία κατέχει την εβδόμη θέση στις χώρες προσέλκυσης επισκεπτών στην Κρήτη, με χρονιά ρεκόρ το 2006 με 209.000 περίπου επισκέπτες, αλλά με μια συνεχώς πτωτική τάση από τότε. Το 2013 ωστόσο άρχισαν να φαίνονται σημάδια σταθεροποίησης, ενώ για το 2014 οι προβλέψεις είναι θετικές. Η αισιοδοξία αυτή διαφαίνεται τόσο από τις προκρατήσεις αλλά και από την αύξηση των πτήσεων που αναφέρουν οι τουριστικοί πράκτορες Tui, Thomas Cook, Corendon, Sundio, Ferio κ.α.

Το θετικό κλίμα για την Ελλάδα αποδίδεται στο γεγονός ότι τα ΜΜΕ της Ολλανδίας στέκονται πλέον θετικά στο πρόβλημα της Ευρωπαϊκής κρίσης και ορισμένοι μάλιστα θεωρούν την Ελλάδα και τον Ελληνικό λαό το πρώτο ανάχωμα για την Οικονομική σταθερότητα της Ευρώπης. Ίσως για το λόγο αυτό οι Ολλανδοί προσανατολίζονται σε οικονομικά πακέτα διακοπών και all inclusive. Οι ηλικίες που προτιμούν την Ελλάδα είναι από 50+ χρονών και οι συνταξιούχοι.

 

 

Η έκθεση της Ουτρέχτης (Χρηματιστήριο διακοπών) είναι η μεγαλύτερη έκθεση κοινού που συμμετέχει η περιφέρεια με πάνω από 1400 εκθέτες και 130.000 περίπου επισκέπτες.

Στην ελληνική αποστολή εκτός από την Κρήτη σε διπλό περίπτερο συμμετείχαν οι: Ρόδος, Κυκλάδες, Ιόνια νησιά, Εύβοια και Στερεά Ελλάδα, Χαλκιδική, Καβάλα – Θάσος - Σαμοθράκη, Βόρειο Αιγαίο και επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου.

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο