Marketing Greece: H Αθήνα σε ταξιδιωτική εκπομπή του διαδικτυακού καναλιού Amuse

04-11-15 | ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2015

Μια πόλη ζωντανή, σε 24ωρη κίνηση, με απεριόριστες επιλογές, σύγχρονη αστική κουλτούρα και κατοίκους που διαμορφώνουν τον χαρακτήρα της, η εκπομπή - αφιέρωμα του νέου διαδικτυακού lifestyle περιοδικού και καναλιού Amuse, αποδεικνύει ότι η πόλη της Αθήνας διαθέτει πολλές και διαφορετικές πτυχές, που ξεδιπλώνονται σε κάθε της σημείο.

Μέσα σε μόλις οκτώ λεπτά, η ταξιδιωτική εκπομπή “Insider: 48 Hours in Athens”, αποτυπώνει το νεανικό παλμό της ευρωπαϊκής μητρόπολης. Με οικοδεσπότη τον Tom Shickle και insider τον ιδιοκτήτη του πολυχώρου Six D.O.G.S., Κωνσταντίνο Δαγριτζίκο, το Amuse συναντά, με την υποστήριξη της MARKETING GREECE, μια πόλη διαφορετική από αυτή που οι επισκέπτες της, συνήθως, γνωρίζουν.

Το ταξίδι στην πρωτεύουσα της Αθήνας αποτελεί τον πρώτο σταθμό της ταξιδιωτικής εκπομπής Insider του νέου Amuse, το οποίο λανσαρίστηκε πρόσφατα από το i-D, το δυναμικό παγκόσμιο περιοδικό μόδας και multimedia ψηφιακή πλατφόρμα, που έχει καταγράψει περισσότερα από 33 εκατομμύρια views και 180 χιλιάδες subscribers στο YouTube. Το Amuse καλύπτει life & style, art & design, food & drink, ταξιδιωτικά και well-being & self-made θέματα και απευθύνεται σε νεανικό κοινό.

«Ο Shickle ξεναγείται σε μια από τις αρχαιότερες πόλης στην γη, που εξακολουθεί να παραμένει αισιόδοξη παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και ανακαλύπτει ότι η ελληνική πρωτεύουσα είναι μια πόλη γεμάτη ευκαιρίες», είναι ο πρόλογος της εκπομπής, που δίνει το στίγμα για το τι θα ακολουθήσει.

Αιχμαλωτίζοντας στην κάμερα την αισιόδοξη πλευρά της πόλης, ο Tom Shickle, με ξεναγό τον Κωνσταντίνο Δαγριτζίκο, επισκέπτεται την καρδιά της πόλης, συμμετέχει σε ένα τυπικό Σαββατοκύριακο των νέων της Αθήνας και γνωρίζει από κοντά όλα εκείνα τα στοιχεία που την κάνουν hotspot για τους ανθρώπους της σύγχρονης τέχνης. Διασκεδάζουν σε νεανικές εναλλακτικές μουσικές σκηνές, απολαμβάνουν το φαγητό σε «κρυμμένα» σημεία της πόλης, διασχίζουν τις γειτονιές των Εξαρχείων, παρακολουθούν ταινία σε θερινό σινεμά στην Πλάκα, σαγηνεύονται από την αθηναϊκή ριβιέρα και συναναστρέφονται με ανθρώπους διαφόρων ηλικιών, μια επαφή που απλά επιβεβαιώνει ότι η μοντέρνα κουλτούρα της Αθήνας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το αρχαίο πνεύμα της φιλοξενίας.

«Βλέποντας την πόλη μέσα από τα μάτια του Κωνσταντίνου και των φίλων του, κατάλαβα ότι η Αθήνα δεν είναι απλά ένα σημείο εκκίνησης υπέροχων διακοπώ, αλλά ένας δημιουργικός κόμβος όπου το να ανοίγεις ένα bar, να δημιουργείς ένα δισκογραφικό label και να συμμετέχεις ενεργά στη δημιουργία της αστικής κουλτούρας μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά» σχολίασε ο Tom Shickle.

«Ερχόμενος εδώ πίστευα ότι θα βρω μια πόλη σε κρίση και συνάντησα φανταστικά εστιατόρια, μια έντονη νυχτερινή ζωή που διαρκεί μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες και το κυριότερο ανθρώπους που μεταμορφώνουν την πόλη» ήταν τα λόγια του Tom Shickle που σφράγισαν την επίσκεψη του στην Αθήνα.

Διαβάστε επίσης το άρθρο του Shickle Debrief: 48 Hours in Athens

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι