Η Lidl καταργεί εξ ολοκλήρου τη δραστηριότητά της στον τουρισμό

29-07-24 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Βάζει τέλος στην πώληση ταξιδιών η Γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl, η οποία μετά το κλείσιμο της λειτουργίας τουρ οπερέιτορ το 2020 αποφάσισε να σταματήσει και τη λειτουργία της και ως τουριστικό γραφείο στις αγορές όπου δραστηριοποιούνταν, τη Γερμανία, την Ελβετία και την Αυστρία, έχοντας αποκομίσει από τις δραστηριότητες αυτές έσοδα ύψους 200 εκατ ευρώ.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του FVW, η εταιρία γνωστοποίησε την απόφασή της στους συνεργαζόμενους τουρ οπερέιτορ, τοποθετώντας το τέλος της εμπορικής τους σχέσης στα τέλη της χρονιάς.

Στους βασικούς συνεργάτης της Lidl Reisen ήταν οι Big Xtra, Falk Travel, HTH Hanse Touristik Hamburg, Clevertours, LMX, Coral Travel, Aovo, Neon Reisen και Select Holidays.

Η Lidl ξεκίνησε να διαθέτει στην αγορά ταξιδιωτικά προϊόντα το Δεκέμβριο του 2006, μπαίνοντας σε ανταγωνισμό με την Aldi. Το 2016 δημιούργησε τον τουρ οπερέιτορ Lidl Holidays στην οποία το 2018 εισήλθε η JT Touristik. Το τμήμα ταξιδιών απασχολούσε 140 εργαζομένους και είχε σχέδια να επεκταθεί γεωγραφικά, ωστόσο μετά την πανδημία αποφασίστηκε να καταργηθεί εξολοκλήρου, και να διατηρηθούν μόνο οι πωλήσεις ταξιδιών.

διαβάστε ακόμα

A.Φιορεντίνος | Ελλάδα πιο φιλική στους τουρίστες με επενδύσεις 380 εκατ. ευρώ σε υποδομές
Προβολή της Πάρου, της Σύρου και της Κιμώλου στην Ολλανδία
Εκδήλωση | «Το μέλλον και το παρόν της κρουαζιέρας στον Άγιο Νικόλαο»
2ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Ελληνικού “Έλλη Αλεξίου” | Γέφυρα αλληλεγγύης με τη Σίκινο την 28η Οκτωβρίου
SEAJETS | Aπό το Μαντούδι στις Σποράδες και τον Βόλο και τον Οκτώβριο
Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία της Ευρώπης είχαν το καλοκαίρι αύξηση κρατήσεων και πρόσθετων εσόδων
WTTC: Έλλειψη 43 εκατ. εργαζομένων στον Τουρισμό έως το 2035
Ο «Φάρος» ρίχνει... φως στον πρώτο εθνικό super-computer
British Airways | 850.000 θέσεις προς Ελλάδα το 2025, ενισχύοντας τη χειμερινή περίοδο
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση IFTM Top Resa στο Παρίσι