Ταξίδευαν με την TUI για Κεφαλονιά αλλά δεν έφτασαν ποτέ - Εκνευρισμός και ακύρωση διακοπών λόγω αλλαγής της πτήσης

31-05-22 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Oμάδα συνταξιούχων που είχαν κάνει κράτηση με την TUI για διακοπές στην Κεφαλονιά, αναγκάστηκαν να περάσουν μια ολόκληρη ημέρα στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ την Κυριακή, χωρίς να καταφέρουν να μεταβούν στον προορισμό τους.

Όπως μεταδίδει η Mirror, έπειτα από τετράωρη καθυστέρηση της πτήσης τους, ειδοποιήθηκαν ότι η πτήση για Κεφαλονιά είχε ακυρωθεί, που σήμαινε ότι έπρεπε να περιμένουν δύο ώρες για την επιστροφή των αποσκευών τους πριν βγουν από το αεροδρόμιο, όπου η υπόσχεση για πούλμαν δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.

Μια επιβάτης που κατάφερε να μεταβεί σε ξενοδοχείο του Μάντσεστερ όπου η TUI κατεύθυνε τους απογοητευμένους ταξιδιώτες ώστε να διανυκτερεύσουν πριν από την έναρξη της πτήσης την επόμενη ημερα το πρωί, εξέφρασε τον εκνευρισμό της στη Mirror και τόνισε ότι υπήρξε απόλυτη έλλειψη επικοινωνίας.

Η επιβάτης ανέφερε ότι ταξίδευε με ομάδα τεσσάρων ατόμων ηλικίας 70 ετών και με τον επτάχρονο εγγονό της, και δύο άτομα από την ομάδα παραιτήθηκαν από τις διακοπές τους και γύρισαν στο σπίτι καθώς ένα εξ αυτών είχε καρδιακά προβλήματα. Από την TUI η ενημέρωση ήταν ότι είτε θα ακύρωναν όλοι την κράτηση είτε θα ταξίδευαν όλοι, διαφορετικά δεν θα μπορούσε να γίνει επιστροφή χρημάτων.

Όπως δήλωσε η επιβάτης, ως αποτέλεσμα της ακύρωσης της πτήσης και της ταλαιπωρίας των ταξιδιωτών, μικρά παιδιά ξεσπούσαν σε κλάματα και δύο λιποθύμησαν.

Από την πλευρά της, η TUI ζήτησε συγγνώμη στους πελάτες της που πετούσαν με την πτήση TOM2680 από το Μάντσεστερ προς Κεφαλονιά, η οποία, όπως αναφέρει ο τουρ οπερέιτορ, ήταν αδύνατο να αναχωρήσει σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το Σάββατο, 29 Μαϊου, λόγω επιχειρησιακών ζητημάτων.

Η ανακοίνωση της TUI αναφέρει: «Σε όλους τους πελάτες που επηρεάστηκαν προσφέρθηκαν κουπόνια πρόνοιας, διανυκτέρευση και γεύματα, την ώρα που επεξεργαζόμασταν ένα νέο σχέδιο πτήσεων. Ήμασταν σε τακτική επαφή με τους πελάτες και τους ενημερώναμε για τη νέα ώρα αναχώρησής τους το συντομότερο δυνατό.

Οι πελάτες έλαβαν νέα ώρα αναχώρησης πτήσης και έχουν τη δυνατότητα είτε να τροποποιήσουν είτε να ακυρώσουν τις διακοπές τους και να λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών.

Κατανοούμε ότι οι πελάτες μας ανυπομονούσαν για αυτές τις διακοπές, καθώς μέσα σε περισσότερα από δύο χρόνια είναι η πρώτη περίοδος αιχμής που δεν επηρεάζεται από το κλείσιμο των συνόρων και τις απαιτήσεις μαζικών τεστ.

Ως η μεγαλύτερη εταιρεία διακοπών στο Ηνωμένο Βασίλειο, διακινούμε εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο, και η πλειονότητα των πτήσεων μας απογειώνεται σύμφωνα με τον προγραμματισμό. Το σημερινό μας πτητικό πρόγραμμα δεν επηρεάζεται επί του παρόντος από ακυρώσεις.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους πελάτες για την υπομονή και την κατανόησή τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου».

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι