Η Booking.com ανακοίνωσε την απόλυση 2.700 υπαλλήλων της στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, σύμφωνα με την Ολλανδική NL Times.
Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί τη στρατηγική της εταιρίας για εξωτερική ανάθεση εργασιών σε 12 από τα 14 κέντρα εξυπηρέτησης πελατών της.
Ειδικότερα, η εταιρία σκοπεύει να διατηρήσει μόνο τα κέντρα στο Άμστερνταμ και στο Μάντσεστερ, και τα υπόλοιπα θα λειτουργούν μέσω της εταιρίας Majorel που ειδικεύεται στις υπηρεσίες κέντρου εξυπηρέτησης πελατών.
Μιλώντας στους υπαλλήλους που επηρεάζονται από την απόφαση αυτή, ο διευθύνων σύμβουλος της Booking.com, Glenn Fogel, εξηγεί ότι θα πρέπει να κάνουν αιτήσεις και πάλι ως εργαζόμενοι ώστε να προσληφθούν στην εταιρία με έδρα το Λουξεμβούργο. Η νέα αυτή εργασία προσφέρεται με εξάμηνη σύμβαση.