Η εξειδίκευση "όπλο" των τουριστικών γραφείων στον ανταγωνισμό με τους ΟΤΑ

09-02-21 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Οι κλασικές διακοπές παραλίας θα μεταφέρονται όλο και περισσότερο στις διαδικτυακές πωλήσεις, καθώς η πανδημία οδήγησε και τους ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας να χρησιμοποιούν περισσότερο το διαδίκτυο.

Προκειμένου να ανταποκριθούν σε αυτή την τάση, τα παραδοσιακά τουριστικά γραφεία θα αναγκαστούν να αξιοποιήσουν την προσωπική αφοσίωση των πελατών τους και, εάν χρειάζεται, να γίνουν πιο εξειδικευμένα.

Αυτά δήλωσε σε συνέντευξή του στο FVW ο πρώην διευθυντής των DER Touristik και TUI, René Herzog, ο οποίος πλέον εργάζεται στην Boston Consulting Group.

Όπως εξήγησε ο κ. Herzog, τα τουριστικά γραφεία θα πρέπει να αναρωτηθούν ποιό ποσοστό των εσόδων τους καθορίζεται από την επαγγελματική τους ετοιμότητα για τον ανταγωνισμό. Κατά κανόνα, το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων λιανικής δεν προέρχεται από προϊόντα που απαιτούν εκτενείς συμβουλευτικές υπηρεσίες, αλλά από τα πακέτα «ήλιος-θάλασσα». Σε αυτό τον τομέα, τα online τουριστικά γραφεία (ΟΤΑ) αναμένεται να συνεχίσουν να αυξάνουν το μερίδιό τους λόγω της υψηλής τους ορατότητας, των εκτενών ενεργειών μάρκετινγκ και της ευρείας ποικιλίας προϊόντων που προσφέρουν.

Την ίδια ώρα ωστόσο, η αφοσίωση των πελατών και η τεχνική αριστεία δεν πωλούνται και δεν αντιγράφονται, αλλά αντιθέτως διαμορφώνουν μια μοναδική θέση και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες, τόνισε ο κ. Herzog. Συνεπώς, τα τουριστικά γραφεία θα πρέπει να εξετάσουν τον ενδεχόμενο να εξειδικευτούν, εάν αυτό είναι απαραίτητο, προκειμένου να προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες και, πάνω από όλα, να διαχειρίζονται τα δεδομένα πελατών τους με όσο το δυνατό πιο επαγγελματικό τρόπο.

 

διαβάστε ακόμα

Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών