Στροφή της Booking.com στη στρατηγική «συνδεδεμένου ταξιδιού» με υπηρεσίες πτήσεων

26-10-20 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Οι Αμερικανοί χρήστες της Booking.com μπορούν πλέον να κάνουν αναζητήσεις πτήσεων και να αγοράζουν αεροπορικά εισιτήρια μέσα από την πλατφόρμα.

Η προσθήκη των πτήσεων σε μια πλατφόρμα που δραστηριοποιείται παραδοσιακά στις υπηρεσίες φιλοξενίας στις ΗΠΑ γίνεται 12 μήνες μετά την εισαγωγή της καρτέλας πτήσεων σε πολλές χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η Booking.com στην Ευρώπη. 

Ωστόσο, σε αντίθεση με ο,τι ισχύει για Ευρωπαϊκές χώρες όπως το Ην. Βασίλειο, όπου οι χρήστες παραπέμπονται σε τρίτο πάροχο ώστε να ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας, οι αναζητήσεις, οι κρατήσεις και οι πληρωμές εισιτηρίων για τους Αμερικανούς χρήστες γίνονται πλήρως μέσα από την πλατφόρμα της Booking.

Η υπηρεσία αυτή προσφέρεται μέσα από τη συνεργασία της Booking.com με την Etraveli Group. 

Οι αναζητήσεις και κρατήσεις πτήσεων λανσαρίστηκαν στις ΗΠΑ στις 15 Οκτωβρίου.

Παρότι πρόσφατα η Booking.com υποβάθμισε τη στρατηγική του συνδεδεμένου ταξιδίου που κυριάρχησε στο δημόσιο λόγο της εταιρίας το 2019, αναφέροντας ότι επικεντρώνεται στο κομμάτι της φιλοξενίας, το λανσάρισμα της υπηρεσίας κράτησης πτήσεων σε άλλες αγορές παραμένει στο τραπέζι. 

διαβάστε ακόμα

Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές