Στρατηγική συμφωνία των Thomas Cook και Hotelbeds

05-10-20 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Σε στρατηγική συμφωνία με τη Hotelbeds για πρόσβαση σε περισσότερα από 180.000 ξενοδοχεία σε 140 χώρες, προχώρησε η Thomas Cook με τη νέα του μορφή ως online τουριστικό γραφείο (ΟΤΑ).

Ως αποτέλεσμα, η Thomas Cook θα έχει πρόσβαση στους πάνω από 60.000 πελάτες της Hotelbeds στον τουριστικό κλάδο, που αποτελούνται από τουρ οπερέιτορ, τουριστικά γραφεία, αερομεταφορείς και προγράμματα πιστότητας.

Στόχος της είναι να προσφέρει στους πελάτες της «τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία αποκλειστικών καταλυμάτων σε ανταγωνιστικές τιμές», όπως αναφέρει η επικεφαλής εμπορικού προϊόντος της Thomas Cook, Emma King.

Όπως επισημαίνει από την πλευρά του ο διευθυντής παγκόσμιων πωλήσεων της Hotelbeds, León Herce, ο όμιλος, με έδρα στη Μαγιόρκα, διαθέτει την εμπειρία, την τεχνολογία και τις επαφές που θα βοηθήσουν την Thomas Cook να προσελκύσει νέους πελάτες.

διαβάστε ακόμα

Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP