Γερμανία: Ένα ρολό χαρτί υγείας για κάθε αλλαγή κράτησης προσφέρει start-up!

24-03-20 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

To χιούμορ επιστρατεύει η start-up Joventour της Γερμανίας ενθαρρύνοντας, τους ταξιδιώτες να κάνουν αλλαγή κράτησης παρά να ακυρώνουν τα ταξίδια τους εξαιτίας του κορωνοϊού, με διαφήμιση η οποία υπόσχεται σε όσους κάνουν αλλαγή κράτησης τη δωρεάν προσφορά ενός ρολού χαρτί υγείας!

Η 39χρονη επιχειρηματίας, ιδρύτρια της start-up, Meike Haagmans, προσπαθεί με αυτόν τον τρόπο να διατηρήσει τους πελάτες της εφαρμόζοντας ελαστική πολιτική αλλαγής κράτησης και εγγυήσεις τιμών. 

Όλα τα ταξίδια ακυρώθηκαν μέχρι και τις 31 Μαρτίου, ενώ προσφέρεται αλλαγή κράτησης έως και τις 30 Απριλίου.

Για κάθε περίπτωση αλλαγής κράτησης, οι ταξιδιώτες θα λαμβάνουν ένα ρολό χαρτί υγείας, τα οποία εξαντλούνται σε πολλά καταστήματα της Γερμανίας.

Δεν χάνουμε το χιούμορ μας, δήλωσε η κ. Haagmans, η οποία οργανώνει ανεξάρτητα ταξίδια με την ομάδα της στη Ν. Αμερική, την Ασία και την Αφρική με δημόσια λεωφορεία.

Η τρέχουσα κατάσταση απειλεί τη βιωσιμότητα σχεδόν όλων των τουρ οπερέιτορ, και πλέον της οικονομικής δυσκολίας και την ανησυχία για την κάλυψη συγκεκριμένου κόστους, οι ταξιδιωτικές προειδοποιήσεις έχουν χρησιμοποιηθεί για την επιστροφή χρημάτων στους καταναλωτές έπειτα από αίτησή τους. 

Το πρόβλημα είναι ότι αυτά τα χρήματα χρησιμοποιήθηκαν για την πληρωμή αποδείξεων σε παρόχους υπηρεσιών όπως οι ξεναγοί και τα ξενοδοχεία, για την επόμενη αναχώρηση, δήλωσε.

Επιπλέον, οι προκαταβολές από πακέτα περιηγήσεων συχνά χρησιμοποιούνται για τη διασφάλιση των αγορών.

Όσο περισσότερες αλλαγές κράτησης έχουμε, τόσο ευκολότερο γίνεται για εμάς, δήλωσε. Οι πελάτες θα μπορούν απλά να πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους σε μεταγενέστερο χρόνο. Παρόλ αυτά, πολλοί καταναλωτές έχουν ήδη υποβάλλει αιτήσεις επιστροφής χρημάτων χωρίς χρεώσεις, ενώ εξέφρασε την ανησυχία της ότι για πρώτη φορά νιώθει αβεβαιότητα για τη λειτουργία της επιχείρησης.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι