TUI - Travel Star | Πού οδηγείται ο ανταγωνισμός τουριστικών γραφείων - ΟΤΑ

10-12-19 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

To ζήτημα της μάχης για την βέλτιστη στρατηγική ενιαίου καναλιού πωλήσεων τέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων του ετήσιου συνεδρίου της κοινοπραξίας TUI - Travel Star που πραγματοποιήθηκε στη Μαδρίτη.

Στο συνέδριο, στο οποίο γιορτάστηκε η 20η επέτειος από την ίδρυση της κοινοπραξίας, με περισσότερους από 300 συμμετέχοντες από τον κλάδο των τουριστικών γραφείων, αναπτύχθηκε πώς μέσα από τις συνέργειες αντιμετωπίζονται οι τρέχουσες προκλήσεις που θέτουν οι επιθετικές πολιτικές του διαδικτυακού μάρκετινγκ των online τουριστικών γραφείων. 

Θα προσαρμοστούμε στην αλλαγή προς πιο πελατοκεντρική και ενιαίου καναλιού διανομή μαζί σας, δήλωσε ο CEO, Oliver Grimsehl.

Ο CEO της RTK, κ. Thomas Bösl ξεκαθάρισε οτι η ψηφιοποίηση θα είναι το κύριο θέμα συζήτησης το 2020. Πρέπει να προσεγγίζουμε τους πελάτες παντού, τόνισε. Όμως τα τουριστικά γραφεία θα πρέπει να χρησιμοποιούν το κόνσεπτ ενιαίου καναλιού της RTK, που ονομάζεται Tec Off Spider ή είναι καλύτερο το κόνσεπτ της TUI; Σε αυτή τη στρατηγική, ο οργανωτής ταξιδίων αναλύει τα δεδομένα πελατών του και τους παραπέμπει σε κατάλληλες ταξιδιωτικές προσφορές. Τα τουριστικά γραφεία στη συνέχεια θα λαμβάνουν πληροφορίες από την TUI όσον αφορά τους πελάτες στους οποίους θα πρέπει να αποσταλεί η προσφορά. Αυτό συνήθως γίνεται τηλεφωνικώς.

Το σημαντικότερο για τα τουριστικά γραφεία είναι η απορία για το πώς θα κάνουν διαχείριση των δεδομένων των πελατών τους. Η Tec Off Spider βασίζεται στην ασφάλεια δεδομένων, δηλαδή τα στοιχεία μένουν στο τουριστικό γραφείο, τουλάχιστον τα σημαντικότερα όπως όνομα και διεύθυνση email. Η TUI επιθυμεί να διατηρεί και εκείνη τα δεδομένα αυτά διαβεβαιώνοντας ωστόσο οτι δεν επιδιώκει να αποφύγει τις πωλήσεις στα καταστήματα.

Ο διευθυντής της Travel Star, κ. Lars Helmreich, εξήγησε οτι τα τουριστικά γραφεία θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν και τα δύο συστήματα. Είναι σημαντική η διατήρηση ποιοτικών δεδομένων πελατών, τα οποία αναλύονται από τα συστήματα και χρησιμοποιούνται για καλύτερη διείσδυση της προσφοράς στην αγορά. 

Ωστόσο ασκήθηκε κριτική στην πλατφόρμα Check 24, καθώς η συμβουλευτική επιτροπή της TUI Travel Star διαμαρτυρήθηκε οτι οι πάροχοι υπηρεσιών έπαιξαν ρόλο στο κόνσεπτ του πόρταλ δημιουργίας εσόδων με voucher. Οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών και τα τουριστικά γραφεία θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια σελίδα, τόνισε.

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός