Η On the Beach αξιοποιεί την κατάρρευση του Thomas Cook

22-10-19 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Στην προσαρμογή του μάρκετινγκ ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς μετά την πτώχευση του Thomas Cook προχώρησε το βρετανικό online τουριστικό γραφείο On the Beach.

Το 12μηνο μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου ήταν σε αντιστοιχία με τις προσδοκίες της εταιρίας που είχε ανακοινώσει στις 9 Αυγούστου, όταν εξέδωσε προειδοποίηση για τα κέρδη της λόγω της πτώσης της ισοτιμίας της στερλίνας, τονίζοντας ότι προσπαθεί να κερδίσει μερίδιο αγοράς διατηρώντας παράλληλα τα περιθώρια κέρδους.

Τώρα η εταιρία ανακοίνωσε ότι η κατάρρευση του Thomas Cook δημιούργησε μια πρωτοφανή ευκαιρία να λάβει επιπλέον μερίδιο αγοράς. Συνεπώς, ο όμιλος, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ξεκίνησε να αυξάνει στρατηγικά τις επενδύσεις του στο διαδίκτυο και άλλα μέσα για να προσελκύσει νέους πελάτες στα onthebeach.co.uk, sunshine.co.uk, Classic Collection και Classic Package Holidays, έχοντας καλή θέση σε όλα τα κανάλια.

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός