Τα ταξίδια σε περιζήτητους προορισμούς, ανάμεσα στους οποίους είναι και η Ελλάδα, αλλά σε περιόδους εκτός υψηλής σεζόν, σε μια προσπάθεια μείωσης των τουριστικών μαζών στους προορισμούς και των επιπτώσεων του υπερ-τουρισμού, επιχειρεί να ενθαρρύνει η ταξιδιωτική πλατφόρμα Travelzoo, με ειδικές προσφορές και εμπειρίες για τα μέλη της.
Η πλατφόρμα λανσάρει τις προσφορές αυτές στις αγορές της Γερμανίας, του Ην. Βασιλείου, της Ισπανίας και της Γαλλίας σε πρώτη φάση, συνδυάζοντας αποκλειστικές προσφορές ξενοδοχείων από εκατοντάδες επιλεγμένες μονάδες και επιλογές πτήσεων σε πραγματικό χρόνο.
Η Ελλάδα περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα με την προώθηση της Χαλκιδικής, όπου η Travelzoo ξεκίνησε συνεργασία με νέο πεντάστερο ξενοδοχείο με στόχο να αυξήσει τη ζήτηση τους μήνες εκτός της υψηλής σεζόν, από τον Φεβρουάριο έως το Μάρτιο. Συνολικά, από τα μέλη της Travelzoo διατέθηκαν στην αγορά 1.650 διανυκτερεύσεις.
Επιπλέον, έπειτα από τη συνεργασία της με 2 ξενοδοχεία στην Κρήτη για τη χαμηλή σεζόν, η πλατφόρμα διέθεσε στην αγορά 3.560 διανυκτερεύσεις.
Η Travelzoo προσφέρει στα 28 εκατ. μέλη της αποκλειστικές προσφορές και μοναδικές εμπειρίες ταξιδίων.