Expedia και TripAdvisor στην κορυφή των ΟΤΑ που επηρεάζουν τον καταναλωτή

23-01-18 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Η Expedia και η TripAdvisor βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των online τουριστικών γραφείων και ταξιδιωτικών μηχανών αναζήτησης στις ΗΠΑ με τις υψηλότερες επιδόσεις ως προς την επιρροή τους στους ταξιδιώτες, σύμφωνα με την κατάταξη της πλατφόρμας δεδομένων και στατιστικών Engagement Labs.

Η έκθεση αξιολογεί τη φήμη των ταξιδιωτικών ιστότοπων μετρώντας τις δημόσιες συζητήσεις των τελευταίων έξι μηνών και τις συγκρίνει με την προηγούμενη κατάταξη που δημοσιεύτηκε το Ιούνιο του 2017.

Η Expedia που βρισκόταν στη δεύτερη θέση, ανέβηκε τώρα στην κορυφή, αποτέλεσμα της αύξησης των καταναλωτών που μιλούν για αυτήν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η TripAdvisor έπεσε στη δεύτερη θέση καθώς, σύμφωνα με την Engagement Labs, σημείωσε μια απότομη πτώση στις επιδόσεις της online αλλά και της offline επιρροής της.

Η Travelocity βελτίωσε τη θέση της ανεβαίνοντας τρίτη στην σειρά κατάταξης, μετά από μια μικρή βελτίωση στην offline επιρροή, κάτι που Engagement Labs την ορίζει ως θετικές συζητήσεις των καταναλωτών πρόσωπο με πρόσωπο. 

Έτσι πλέον η κατάταξη διαμορφώνεται ως εξής:

1. Expedia

2. TripAdvisor

3. Travelocity

4. Hotels.com

5. Kayak.com

6. Priceline.com

7. Orbitz

διαβάστε ακόμα

Ν.Χαρδαλιάς | Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία της Αθήνας- Αττικής με το Ντουμπάι
Εορταστικό χωριό το Πεδίο του Άρεως από τα ερχόμενα Χριστούγεννα
Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Ποια σύννεφα σκιάζουν την ανάκαμψη - ETC: +14,3% οι ταξιδιωτικές δαπάνες
Φεστιβάλ Comic Con στη Θεσσαλονίκη
12ος Ποδηλατικός Γύρος Πεδιάδας
21η Ιππική Συνάντηση Μεσσαράς στο Ηράκλειο Κρήτης
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τραμπολίνο στην Αμαλιάδα
Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) | Η Ελλάδα υποδέχεται πανέτοιμη τους τουρίστες
Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023