Trivago: Οnline αναζητήσεις με τεχνητή νοημοσύνη που μιμείται τον τουριστικό πράκτορα

27-09-17 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

H μηχανή αναζήτησης ξενοδοχειακών τιμών trivago προχώρησε στην εξαγορά της πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης tripl, διευρύνοντας τις υπηρεσίες της με τη συμβολή νέων τεχνολογιών.

H tripl, μηχανή τεχνητής νοημοσύνης στο χώρο των ταξιδίων από το Αμβούργο, αναδείχθηκε ως νικητής στο διαγωνισμό Start-Up της ΙΤΒ, Start-Ups Battle, το 2016.

Μετά την ενσωμάτωσή της στην trivago, το προϊόν της πλατφόρμας αναμένεται να εμπλουτισθεί με πιο προσωποποιημένη τεχνολογία που θα κάνει χρήση Μεγάλων Δεδομένων και θα έχει πελατοκεντρική προσέγγιση.

Η tripl ιδρύθηκε το 2015 και ανέπτυξε έναν αλγόριθμο βάσει του οποίου προτείνονται ταξίδια που ταιριάζουν με το προφίλ του χρήστη στα social media και που προκύπτουν έπειτα από σύγκριση με δεδομένα εφαρμογών χρηστών με παρόμοια ενδιαφέροντα.

Η tripl θα μιμείται δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο ένας τουριστικός πράκτορας θα έκανε προστάσεις εμπειριών σε ξενοδοχεία που ταιριάζουν στον πελάτη και το συνδυάζει με την ευκολία των διαδικτυακών υπηρεσιών.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια