Διψήφια ανάπτυξη εσόδων κατέγραψαν τα γερμανικά τουριστικά γραφεία το Μάρτιο, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα αγοράς της εταιρίας υπηρεσιών ΙΤ, TATS, αποδεικνύοντας ότι οι Γερμανοί επιστρέφουν στα οργανωμένα πακέτα.
Ωστόσο, η έρευνα που διεξήχθη σε 2.500 τουριστικά γραφεία, δείχνει ότι σωρευτικά οι πωλήσεις είναι σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2016, όταν οι διακοπές του Πάσχα ήταν το Μάρτιο και όχι τον Απρίλιο.
Οι κρατήσεις παρουσιάζουν αύξηση 12,8% σε σχέση με το Μάρτιο του 2016, με σωρευτική αύξηση κατά 7,1% στις προκρατήσεις μέχρι και τον Οκτώβριο του 2017.
Οι πωλήσεις κρουαζιέρας είχαν αύξηση 21,3%, οι οποίες για ολόκληρη τη σεζόν 2016/17 παρουσιάζουν αύξηση 16%.