Iσχυρή ανάπτυξη προβλέπει για τη φετινή χρονιά το HolidayCheck, αποτελώντας πλέον τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική πλατφόρμα στη Γερμανία, μετά την πτώχευση του Unister.
Η εταιρία ανακοίνωσε ότι διεύρυνε το μερίδιο στην αγορά online τουριστικών πακέτων στη Γερμανία, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση το 2016. Αυτό οφείλεται στη δραμαντική μείωση των εσόδων που είχε ο πρώην ηγέτης Unister, ο οποίος χρεωκόπησε.
Ο όμιλος HolidayCheck από μόνος του, ο οποίος διαθέτει πόρταλ στη Γερμανία, την Ολλανδία και την Ελβετία, κατάφερε να αυξήσει τα έσοδά του το 2016 κατά 3,5% σε 107,1 εκατ. ευρώ, με αύξηση των υποκείμενων εσόδων 2,8% σε 107,3 εκατ. ευρώ.
Τα έσοδα στις θυγατρικές της Γερμανίας, Tomorrow Travel B.V. και WebAssets B.V., παρέμειναν κάτω από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους, λόγω της πώλησης των Tjingo και Zoover, και εξαιτίας της σχεδόν παύσης λειτουργίας των επιχειρήσεων B2B της WeerOnline.
Αντίθετα, η ελβετική θυγατρική ανέφερε μέτρια αύξηση εσόδων το 2016.
Οι λειτουργικές ζημιές περιορίστηκαν από 14,5 εκατ. ευρώ το 2015 σε 3 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ τα έσοδα προ φόρων βελτιώθηκαν κατά 75%, σε 2,8 εκατ. ευρώ. Η χαμηλή ανάπτυξη και τα βελτιωμένα αποτελέσματα συντέλεσαν σε μια επιτυχημένη χρονιά μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον αγοράς ανακοίνωσε η εταιρία.
Για το 2017 ο CEO, Georg Hesse, πρώην διευθυντής της Amazon, έχει θέσει στόχο διψήφια αύξηση εσόδων και μικρή βελτίωση στα οικονομικά αποτελέσματα.
Η εταιρία σκοπεύει να προχωρήσει σε στοχευμένες επενδύσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη των υπαρχόντων προϊόντων και υπηρεσιών σε βασικούς τομείς πακέτων διακοπών, στις κρατήσεις ξενοδοχείων αλλά και σε συσχετιζόμενα νέα προϊόντα και υπηρεσίες.
Στόχος της είναι να γίνει η πρώτη επιλογή των ταξιδιωτών από τις γερμανόφωνες χώρες.