Αυθεντικές εμπειρίες και νέα τουριστικά προϊόντα στα Μετέωρα

05-04-16 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται διεθνώς μια ραγδαία ανάπτυξη της ζήτησης τουριστικών προϊόντων που συνδέονται με τοπικές αυθεντικές εμπειρίες. Ο σύγχρονος ταξιδιώτης δεν αρκείται πλέον να μένει ένας απλός παρατηρητής αλλά επιδιώκει να γευτεί την μοναδικότητα του κάθε προορισμού μέσα από την συμμετοχή του σε δραστηριότητες και εμπειρίες που θα τον φέρουν σε επαφή με την αυθεντική ταυτότητα και κουλτούρα της κάθε περιοχής που επισκέπτεται.  Υπάρχει αυξημένη ζήτηση για αξέχαστες εμπειρίες.

Τα Μετέωρα είναι ένα από τα πιο φωτογενή και πολυφωτογραφισμένα τοπία της χώρας μας. Σύμφωνα με τη ετήσια ψηφοφορία «travelers choice» που διενεργεί κάθε χρόνο η δημοφιλής ταξιδιωτική ιστοσελιδά tripadvisor οι ταξιδιώτες που επισκεφτήκαν τη χώρα μας τα τελευταία τρία χρόνια κατατάσσουν τα Μετέωρα σαν το δεύτερο σημαντικότερο μνημείο της Ελλάδος μετά την Ακρόπολη. Είναι ένα μνημείο που συνδυάζει ένα μοναδικό γεωλογικό φαινόμενο με τη δεύτερη σε μέγεθος εν ενεργεία μοναστική πολιτεία της Ελλάδας μετά το Άγιο Όρος. Είναι ταυτόχρονα αρχαιολογικός χώρος, μνημείο της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO, περιοχή ΝΑTURA 2000 και ιερός χώρος.

Η εταιρία Visit Meteora τα τελευταία χρόνια υπήρξε πρωτοπόρος στην περιοχή, δημιουργώντας και λανσάροντας πολλά νέα καινοτόμα τουριστικά προϊόντα. Η εταιρία δημιουργήθηκε πριν από μόλις 3 χρόνια και μέσα σε ελάχιστο χρόνο κατάφερε να αλλάξει την τουριστική ταυτότητα ολόκληρης της περιοχής. Αποτελώντας ταυτόχρονα εταιρία προώθησης προορισμού (DMC) αλλά και tour operator, μέσα από το portal παρουσίασης και προώθησης του  προορισμού που δημιούργησε το www.visitmeteora.travel, κατάφερε να αναδείξει όλα εκείνα τα καλά κρυμμένα διαμάντια της περιοχής χαρίζοντας στους επισκέπτες νέες μοναδικές εμπειρίες.  

 

Όπως σημειώνει ο Γιώργος Κουρέλης, υπεύθυνος της Visit Meteora

Δυο από τις σημαντικότερες προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουμε σαν προορισμός μεταξύ άλλων είναι η πολύ μικρή διάρκεια του χρόνου παραμονής των επισκεπτών και οι επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης τις τελευταίες δεκαετίες βασισμένη μονοδιάστατα στον μαζικό τουρισμό. Ενώ η περιοχή μας αναπτύχθηκε τουριστικά τις τελευταίες δεκαετίες, η ανάπτυξη δεν μπήκε ποτέ σε σωστές βάσεις. Μια περιοχή που ενώ θα μπορούσε να μαζεύει την αφρόκρεμα του εισερχόμενου τουρισμού έχει εξειδικευτεί σε τουρισμό μάζας.

Θέτοντας σαν μεσοπρόθεσμο στρατηγικό στόχο την αντιμετώπιση αυτών των δυο προβλημάτων επικεντρώσαμε το ενδιαφέρον μας στην δημιουργία και προώθηση καινοτόμων για την περιοχή προϊόντων δημιουργικού τουρισμού. 

Τα βασικά ποιοτικά χαρακτηριστικά των τουριστικών εμπειριών που εισάγαμε είναι:

Συνδυασμός τριών βασικών χαρακτηριστικών: της φυσικής δραστηριότητας, της επαφής με την ύπαιθρο, και την επαφή με την τοπική κουλτούρα και πολιτισμό.

Η χρησιμοποίηση ντόπιων ξεναγών και οδηγών βουνού.

Το μικρό μέγεθος των συμμετεχόντων το οποίο δεν ξεπερνά τα 12 άτομα.

Η αυτοματοποιημένη διαδικασία online κράτησης από κινητά, tablets και PCs.

Η ανάδειξη και αξιοποίηση σημαντικών μνημείων και θέσεων που βρισκόταν στην σκιά των ενεργών μοναστηριών και ήταν ουσιαστικά εκτός του «τουριστικού χάρτη»

Το μείγμα του πολιτιστικού και πνευματικού χαρακτήρα των Μετεώρων και του φυσικού περιβάλλοντος με ήπιες εναλλακτικές δραστηριότητες.

Τα τρία τελευταία χρόνια η ομάδα μας είναι αφοσιωμένη στην ποιότητα και η απονομή τεσσάρων διαφορετικών Certificate of Excellence από την Trip Advisor είναι η καλύτερη απόδειξη. Είμαστε υπερήφανοι για την ποιότητα των υπηρεσιών μας και αυτό αποτυπώνεται στις άριστες κριτικές των πελατών μας.

 

 

διαβάστε ακόμα

ΕΟΤ και Mastercard | Kαμπάνια προβολής της Ελλάδας στην Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο
Υπερ-τουρισμός | Οι διαδηλωτές απειλούν να αποκλείσουν το αεροδρόμιο της Μαγιόρκα
Τουρισμός | Η TUI επεκτείνει τη σεζόν στην Κρήτη, Ρόδο και Κω- Πτήσεις μέχρι το Νοέμβριο και από τον Μάρτιο
Δεύτερη επίσκεψη στελεχών της ΑΒΤΑ στην Καλαμάτα ενόψει του συνεδρίου της στη Costa Navarino
Στη Σαντορίνη η 1η Διεθνής Μπιενάλε Σύγχρονης Κεραμικής στην Ελλάδα
"Olympic Day Run" στην Αρχαία Ολυμπία | Ο μοναδικός Ολυμπιακός Αγώνας Δρόμου της χώρας
Δήμος Αντιπάρου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με την Πριγκίπισσα Κάκο της Ιαπωνίας στην Κέρκυρα
Κυριάκος Μητσοτάκης | Χρονικός περιορισμός στις μισθώσεις Airbnb
Η επίσκεψη της Όλγας Κεφαλογιάννη στην Κέρκυρα