Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής

27-03-24 | TOUR OPERATORS

Η Ελλάδα, η Τυνησία και η Ισπανία είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί των Γάλλων πελατών της Lidl Voyages για αποδράσεις τον Απρίλιο και το Μάιο, σύμφωνα με δηλώσεις της διευθύντριας της εταιρίας, Mélanie Lemarchand στην Le Quotidien du Turisme.

Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό, όπως εξηγεί η κ. Lemarchand, είναι ότι οι τιμές μπορεί να έχουν αυξηθεί κατά 25% σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, όμως η αύξηση αυτή φτάνει στο 50% για τους προορισμούς εσωτερικού της Γαλλίας, ενώ επιπλέον, οι Γάλλοι προτιμούν ηλιόλουστους προορισμούς.

Ο πληθωρισμός έχει επηρεάσει τις επιλογές διακοπών των Γάλλων, οι οποίοι πλέον δεν επιλέγουν βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής. Πριν από τον πληθωρισμό, οι ταξιδιώτες ζητούσαν ταξίδια σε συγκεκριμένους προορισμούς, όμως πλέον διαθέτουν συγκεκριμένο προϋπολογισμό και ζητούν προτάσεις για το που μπορούν να τον αξιοποιήσουν, επισήμανε η κ. Lemarchand.

Λαμβάνοντας υπόψη τον οικονομικό παράγοντα, οι Γάλλοι ταξιδιώτες προτίθενται να ταξιδέψουν σε πιο απομακρυσμένους προορισμούς ή επιλέγουν λιγότερο δημοφιλείς ημερομηνίες διακοπών. Είναι λιγότερο απαιτητικοί και εάν στοχεύουν σε συγκεκριμένο προορισμό συνήθως επιλέγουν την οικονομικότερη επιλογή.

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού