«Let's TUI it» | Έτσι θα καλύψει τις 950 κενές θέσεις εργασίας ο tour operator

22-03-23 | TOUR OPERATORS

H ΤUI αναβαθμίζει το branding απασχόλησης σε επίπεδο στρατηγικής, περιεχομένου και ντιζάιν, με σύνθηκα «Let's TUI it» και δίνοντας έμφαση στο αυθεντικό περιεχόμενο των εργαζομένων της το οποίο θα κοινοποιείται από τους ίδιους μέσα από τα προφίλ τους στα social media όπως το LinkedIn ή το Instagram.

Ο οργανισμός αναζητά να καλύψει 950 κενές θέσεις εργασίας στους προορισμούς διακοπών και στις αγορές εξερχόμενου τουρισμού αυτή τη χρονιά, και είναι πεπεισμένος ότι θα προσελκύσει το κατάλληλο προσωπικό βάσει των αναρτήσεων των εργαζομένων του, οι οποίες εκλαμβάνονται ως ιδιαίτερα αξιόπιστες.

Με τον επαναπροσδιορισμό του branding απασχόλησης, δίνουμε έμφαση στην αυθεντικότητα καθώς οι εργαζόμενοι της TUI θα προβάλλουν πραγματικά δεδομένα από την εργασία τους στον οργανισμό, επισημαίνει η επικεφαλής Προσέλκυσης Ταλέντων του ομίλου, Lena Weber.

Οι συνεργάτες μας συμμετείχαν στον επανασχεδιασμό του branding απασχόλησης, τόνισε, ενώ υπογράμμισε ότι η προβολή αυτή απευθύνεται τόσο σε εσωτερικό όσο και εξωτερικό επίπεδο με στόχο να προσελκύσει δυνητικούς εργαζομένους αλλά και συνεργάτες και θα προβάλλει μια πραγματική και προσβάσιμη εικόνα σχετικά με το πώς είναι να εργάζεται κανείς στην TUI.

Το νέο branding λανσάρεται με ένα βίντεο που βασίζεται πλήρως σε περιεχόμενο που έχουν δημιουργήσει συνεργάτες του τουρ οπερέιτορ. Περιλαμβάνει βίντεο που έχουν παράγει αποκλειστικά οι συνεργάτες της TUI, όπως τα πληρώματα στις αερομεταφορές, οι ομάδες στα ξενοδοχεία, οι ταξιδιωτικοί αντιπρόσωποι στους προορισμούς και οι ομάδες στα κεντρικά γραφεία της.

Παράλληλα, η TUI εγκαινιάζει πρόγραμμα ambassador για τους υπαλλήλους οι οποίοι θα παρέχουν γνώσεις σχετικά με τις εργασίες τους. Σήμερα, από τους 61.000 υπαλλήλους της TUI, περισσότεροι από 26.000 έχουν παρουσία στο LinkedIn. Η TUI διαθέτει ένα ήδη καθιερωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης στα Social Media ώστε οι εργαζόμενοι να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε πλατφόρμες όπως το LinkedIn. Από το 2019, περισσότεροι από 2.000 εργαζόμενοι έχουν λάβει μέρος σε αυτό.

Το σλόγκαν «Let's TUI it» αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του νέου brand απασχόλησης στον οργανισμό καθώς συμπυκνώνει τι σημαίνει η εργασία σε μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές εταιρίες: δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τους ταξιδιώτες, διασκέδαση στο πλαίσιο της ομάδας, ανάληψη πρωτοβουλιών για την επίλυση προβλημάτων και μεγάλη ευελιξία όσον αφορά την καριέρα, τον τόπο εργασίας και το ωράριο.

Το νέο κόνσεπτ της TUI αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την MSL UK.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια