Τουρισμός 2023 | TUI: Περισσότερες κρατήσεις από το 2019 για το καλοκαίρι με υψηλότερες τιμές

14-02-23 | TOUR OPERATORS

Υψηλότερα από τα επίπεδα του 2019 κινούνται οι κρατήσεις στην TUI τις τελευταίες 4 εβδομάδες, ενώ σημαντική αύξηση καταγράφεται κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, έναντι του αντίστοιχου του 2022, τόσο για τη χειμερινή περίοδο όσο και για το καλοκαίρι.

Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία της TUI για το α΄ τρίμηνο του νέου οικονομικού έτους (που ξεκινά την 1η Νοεμβρίου), αυτή την περίοδο ταξίδεψαν 3,3 εκατομμύρια τουρίστες, 1 εκατομμύριο περισσότεροι από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022, ενώ οι κρατήσεις ανέρχονται σε 8,7 εκατομμύρια και αφορούν τόσο τη χειμερινή σεζόν 2022/23 όσο και τη θερινή σεζόν 2023.

Οι κρατήσεις, αναφέρει ο όμιλος, γνώρισαν σημαντική ώθηση κατά το α΄ τρίμηνο, με ρεκόρ online κρατήσεων τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στη Γερμανία. Οι όγκοι τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες είναι πλέον πάνω από τα προ-πανδημικά επίπεδα, στο +5% για το χειμώνα 2022-23 και στο +10% για το καλοκαίρι 2023, με υψηλότερες τιμές.

Για τη χειμερινή σεζόν 2022-23, έχουν πραγματοποιηθεί τέσσερα εκατομμύρια κρατήσεις μέχρι στιγμής, με το 85% του προγράμματος να πωλείται, σε γενικές γραμμές, σύμφωνα με τα επίπεδα του χειμώνα 2018-19.

Η μέση τιμή πώλησης είναι 29% υψηλότερη από τον χειμώνα 2018-19 και 8% σε σχέση με πέρυσι.

Για το καλοκαίρι του 2023, έχουν πραγματοποιηθεί 4,7 εκατομμύρια κρατήσεις μέχρι στιγμής, με το 30% του συνολικού προγράμματος να έχει πωληθεί.

Οι καλοκαιρινές κρατήσεις αυξάνονται κατά 20% από έτος σε έτος και βρίσκονται στο 89% των επιπέδων πριν από την πανδημία.

Οι τιμές είναι 2% αυξημένες σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2022 και 24% υψηλότερες από το καλοκαίρι του 2019.

Το τμήμα Hotels & Resorts της TUI παρουσίασε τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο πάνω από τα επίπεδα του 2019.

Η TUI Musement, εξάλλου, αύξησε τον αριθμό των εμπειριών που πουλήθηκαν το α' τρίμηνο κατά 64%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022, σε 1,7 εκατομμύρια.

Η ανάκαμψη στον τομέα της κρουαζιέρας συνεχίστηκε επίσης με ένα τρίτο θετικό τρίμηνο από την έναρξη της πανδημίας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Sebastian Ebel δήλωσε ότι η στρατηγική του ομίλου είναι ξεκάθαρη και εστιάζεται στην ποιότητα, στην πειθαρχία του κόστους και στο μερίδιο αγοράς. Νέα προϊόντα, πρόσθετοι πελάτες και ως αποτέλεσμα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και αύξηση άνω του μέσου όρου αποτελούν τη βάση για μελλοντικές αυξήσεις στα έσοδα και τα κέρδη, υπογράμμισε.

Ο κ.Ebel τόνισε ότι η δυναμική των κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2023 δημιουργεί αισιοδοξία για σημαντική αύξηση των κερδών για την τρέχουσα χρονιά, Με βάση τη σταθερή λειτουργική και οικονομική ανάπτυξη, ο ισολογισμός πρόκειται να ενισχυθεί περαιτέρω, είπε, προαναγγέλλοντας ότι στην  Ετήσια Γενική Συνέλευση πρόκειται να αποφασισθεί η τελευταία πράξη για την αναχρηματοδότηση της κρατικής ενίσχυσης.

Η TUI είχε ήδη αρχίσει να αποπληρώνει την πρώτη κρατική βοήθεια από την εποχή της πανδημίας το περασμένο οικονομικό έτος. Λόγω της «πολύ καλής και βιώσιμης επιχειρησιακής ανάπτυξης», σύμφωνα με τον κ.Ebel, το περασμένο καλοκαίρι, η TUI έθεσε τους όρους για την πλήρη αποπληρωμή της υπολειπόμενης βοήθειας από το Ταμείο Οικονομικής Σταθεροποίησης (WSF) με το Ταμείο Οικονομικής Σταθεροποίησης τον Δεκέμβριο. Η TUI, εν ολίγοις, θέλει να μειώσει το καθαρό κόστος δανεισμού και τόκων με κάθε δυνατό μέσο και κρίνει ότι η διαφαινόμενη καλή χρονιά φέτος θα βοηθήσει για να εκπληρωθεί αυτός ο στόχος.

Τα έσοδα του ομίλου το α΄τρίμηνο, ήταν 3,8 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση «αντανακλώντας την ισχύ της ζήτησης και την επιστροφή σε ένα ταξιδιωτικό περιβάλλον χωρίς περιορισμούς που επιτυγχάνει επίπεδα πάνω από τα προ πανδημίας επίπεδα (1ο τρίμηνο 2019: €3,7 δις).

διαβάστε ακόμα

Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων