H μεγαλύτερη τράπεζα των ΗΠΑ, JP Morgan, μελετά τη δημιουργία ενός κολοσσού στην παγκόσμια τουριστική αγορά που θα προσφέρει μεγάλο εύρος ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
Όπως μεταδίδει η Wall Street Journal, οι εξαγορές που έχει πραγματοποιήσει η τράπεζα τους τελευταίους 18 μήνες συγκλίνουν σε αυτή την κατεύθυνση, καθώς εξαγόρασε το σύστημα κρατήσεων cxLoyalty, την ιστοσελίδα The Infatuation που περιλαμβάνει αξιολόγηση εστιατορίων και τον τουριστικό οργανισμό Frosch International Travel που ειδικεύεται στα ταξίδια πολυτελείας και συντίθεται από πολλούς τουριστικούς πράκτορες.
Η τράπεζα κατασκευάζει ακόμα τα δικά της lounge σε αεροδρόμια όπως η Βοστώνη και το Φοίνιξ ή το Χονγκ Κονγκ, ενώ βρίσκεται σε διαδικασία ολοκλήρωσης μιας ιστοσελίδας.
Με τα νέα προϊόντα, τα εκτελεστικά στελέχη της JPMorgan εκτιμούν ότι η τράπεζα θα μπορούσε να έχει έσοδα ύψους 15 εκατ. δολαρίων από κρατήσεις μέχρι το 2025, καθιστώντας την τον τρίτο μεγαλύτερο ταξιδιωτικό οργανισμό στις ΗΠΑ, μετά τη booking.com και την Expedia, με έσοδα 70 εκατ. δολαρίων καθεμία.