Η JP Morgan ετοιμάζει έναν τουριστικό κολοσσό - Θα είναι ο τρίτος μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός στις ΗΠΑ

18-08-22 | TOUR OPERATORS

H μεγαλύτερη τράπεζα των ΗΠΑ, JP Morgan, μελετά τη δημιουργία ενός κολοσσού στην παγκόσμια τουριστική αγορά που θα προσφέρει μεγάλο εύρος ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

Όπως μεταδίδει η Wall Street Journal, οι εξαγορές που έχει πραγματοποιήσει η τράπεζα τους τελευταίους 18 μήνες συγκλίνουν σε αυτή την κατεύθυνση, καθώς εξαγόρασε το σύστημα κρατήσεων cxLoyalty, την ιστοσελίδα The Infatuation που περιλαμβάνει αξιολόγηση εστιατορίων και τον τουριστικό οργανισμό Frosch International Travel που ειδικεύεται στα ταξίδια πολυτελείας και συντίθεται από πολλούς τουριστικούς πράκτορες.

Η τράπεζα κατασκευάζει ακόμα τα δικά της lounge  σε αεροδρόμια όπως η Βοστώνη και το Φοίνιξ ή το Χονγκ Κονγκ, ενώ βρίσκεται σε διαδικασία ολοκλήρωσης μιας ιστοσελίδας.

Με τα νέα προϊόντα, τα εκτελεστικά στελέχη της JPMorgan εκτιμούν ότι η τράπεζα θα μπορούσε να έχει έσοδα ύψους 15 εκατ. δολαρίων από κρατήσεις μέχρι το 2025, καθιστώντας την τον τρίτο μεγαλύτερο ταξιδιωτικό οργανισμό στις ΗΠΑ, μετά τη booking.com και την Expedia, με έσοδα 70 εκατ. δολαρίων καθεμία.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο