FTI: Μεγάλο ποσοστό πελατών του ζητεί βάουτσερ

15-05-20 | TOUR OPERATORS

Ένας στους τέσσερις πελάτες του γερμανού τουρ οπερέιτορ FTI προτιμά να λάβει βάουτσερ αντί επιστροφής χρημάτων για τα ακυρωμένα ταξίδια. 

Αυτό δείχνει η πορεία έκδοσης βάουτσερ από τις αρχές Μαϊου στον FTI, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Ralph Schiller.

Από τις αρχές Μαΐου, ο FTI έχει αποστείλει 120.000 βάουτσερ για ακυρωμένα ταξίδια σε πελάτες του που επηρεάζονται μέχρι και τις 14 Ιουνίου.

Μέχρι στιγμής, πάνω από το 30% δεν έχουν ζητήσει επιστροφή χρημάτων. Το ποσοστό αυτό είναι πιθανό να μειωθεί, σύμφωνα με τον κ. Schiller όμως ο ίδιος εκτιμά ότι περί το ένα τέταρτο των πελατών θα δεχθούν τελικά το βάουτσερ.

Ο FTI κατέγραφε αρχικά αποδοχή μόλις 15% των βάουτσερ από τους πελάτες του, όμως το ποσοστό τους αυξήθηκε χάρη στην αποδοτικότητα της καμπάνιας που προσφέρει 200 ευρώ πίστωση διακοπών εάν χρησιμοποιηθεί βάουτσερ. 

διαβάστε ακόμα

Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5