Το σήμα Thomas Cook επανέρχεται στα social media

13-02-20 | TOUR OPERATORS

Ενεργοποιήθηκαν χθες οι λογαριασμοί στα social media του σήματος Thomas Cook, όπως γνωστοποίησε η Fosun Tourism Group, που αγόρασε το εμπορικό σήμα έναντι 11 εκατ. λιρών από τους εκκαθαριστές του πτωχευθέντος τουρ οπερέιτορ.

Μέσω του  twitter του Thomas Cook, η Fosun στο μήνυμά της αναφέρει: "Μετά την αγορά των βασικών σημάτων Thomas Cook την 1η Νοεμβρίου 2019, το @ThomasCookUK λειτουργεί τώρα από την Fosun Tourism Group."

Η κινεζική επενδυτική εταιρεία προετοιμάζεται να επαναφέρει το σήμα Thomas Cook ως online ταξιδιωτικό πράκτορα, πιθανότατα τον Ιούνιο. Προς τούτο, έχει προσλάβει δώδεκα πρώην στελέχη του Thomas Cook, συμπεριλαμβανομένου του πρώην επικεφαλής πωλήσεων Φιλ Γκάρντνερ.

Υπενθυμίζεται ότι η Fosun αγόρασε το εμπορικό σήμα Thomas Cook μαζί με τα σήματα ξενοδοχείων Casa Cook και Cook's Club από τους εκκαθαριστές.

Η ανακοίνωση, πάντως, στο twitter, προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις, με χαρακτηριστική περίπτωση το σχόλιο χρήστη ότι το όνομα Thomas Cook δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσει ξανά την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών μετά την κατάρρευση.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια