Τουρισμός: Με το λογότυπο της καρδιάς, λειτουργούν πάλι 127 καταστήματα π. Thomas Cook και Neckermann στη Γερμανία

17-10-19 | TOUR OPERATORS

Μετά την αίτηση πτώχευσης της Thomas Cook Γερμανίας, 127 καταστήματα (79 της Thomas Cook και 48 του Neckermann) έχουν ξεκινήσει να κάνουν κρατήσεις για ταξίδια από τρίτους οργανωτές, χωρίς να φαίνεται το brand του Thomas Cook, αλλά διατηρώντας μόνο το σήμα της καρδιάς και με μια πινακίδα που γράφει "Το ταξιδιωτικό σας γραφείο με μια καρδιά".

Τα καταστήματα επιδιώκουν να κερδίσουν πελάτες, προβάλλοντας ποιοι άλλοι διοργανωτές είναι διαθέσιμοι, τις προσφορές και τους καταλόγους τους, κρατώντας το λογότυπο της καρδιάς που είχε ο Thomas Cook.

Η προσπάθεια αυτή έχει ήδη θετική ανταπόκριση στα social media, που χαιρετίζουν με λουλούδια και ευχετήριες κάρτες την λειτουργία των καταστημάτων.

 "Η μάρκα Thomas Cook ήταν σημαντική. Αλλά για πολλούς πελάτες, η προσωπική επαφή μαζί μας είναι προφανώς ακόμα πιο σημαντική », δήλωσε ένας διαχειριστής καταστήματος.

Διαβάστε επίσης

Ο Thomas Cook Γερμανίας απέσυρε την αίτηση για κρατικό δάνειο - Αναζητούνται επενδυτές

Jet2: Νέες πτήσεις το 2020 προς Σκιάθο, Πρέβεζα και Κεφαλονιά από Μάντσεστερ και Μπέρμιγχαμ

 

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη