Καμπάνια για να διασωθούν τα brand του Thomas Cook στη Γερμανία

30-09-19 | TOUR OPERATORS

Εκστρατεία διάσωσης των γερμανικών brand του Thomas Cook λάνσαραν εργαζόμενοι στον τουρισμό, στη σελίδα Change.org με τίτλο «Μια καρδιά για τον Thomas Cook» (# EinHerzFürThomasCook).

Η περιγραφή της εκστρατείας αναφέρει τα ακόλουθα: «Δίνεται η δυνατότητα στα παραδοσιακά brand Neckermann Reisen, Öger Tours και Bucher Reisen να συνεχίσουν να υπάρχουν και 2.000 συνάδελφοι του Thomas Cook στο Oberursel και ολόκληρη τη Γερμανία χρειάζονται τη στήριξή μας! Ακόμη και σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία, οι εργαζόμενοι μάχονται με πάθος ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν να προσφέρουν στους πελάτες αξέχαστες εμπειρίες διακοπών».

Μέχρι στιγμής, 3.800 άτομα έχουν συμμετάσχει στη καμπάνια. Δείτε τη εδώ.

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού