Ευθύνες στη βρετανική κυβέρνηση για την πτώχευση του Thomas Cook

23-09-19 | TOUR OPERATORS

Οι ταξιδιωτικές εταιρίες κατηγορούν τη βρετανική κυβέρνηση επειδή απογοήτευσε τους καταναλωτές και τη βιομηχανία με τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκε την κατάσταση της Thomas Cook, χωρίς να έχει διδαχθεί τίποτα από την κατάρρευση της Monarch προ διετίας, όπως επισημαίνουν.

Τα μέλη της Ένωσης AITO εξέφρασαν την απογοήτευσή τους για την έξοδο της Thomas Cook από την αγορά, και κάλεσαν την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και το υπουργείο Μεταφορών να προβεί άμεσα σε αναμόρφωση του συστήματος οικονομικής διαχείρισης.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της AITO, Derek Moore, μέρος της ευθύνης για την κατάρρευση της Thomas Cook ανήκει στην κυβέρνηση. Η κυβέρνηση, όπως επισημαίνει ο ίδιος, θα έπρεπε μέχρι σήμερα να έχει εφαρμόσει τις αλλαγές που πρότεινε η Έκθεση Πτώχευσης Αερομεταφορέων, υπό την προεδρία του Peter Bucks, μετά την κατάρρευση της Monarch Airlines. 

Ο κ. Moore επισημαίνει ότι δεν έχει γίνει τίποτα σε αυτή την κατεύθυνση πιθανόν επειδή όλοι έχουν στρέψει την προσοχή τους στο Brexit.

Τόνισε δε ότι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με 2,50 λίρες ανά επιβάτη πτήσης, έχει δημιουργήσει το Ταμείο Αερομεταφορών σε επίπεδο 200 εκατ. λιρών, παρότι χρησιμοποιήθηκε εν μέρει για τον επαναπατρισμό προστατευόμενων από την ATOL πελατών μετά την κατάρρευση της Monarch. Ωστόσο εξακολουθεί να μην υπάρχει καμία εισφορά από τις πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων στις αεροπορικές εταιρίες.

Η επανάληψη μια τέτοιας ενέργειας, δηλαδή ο επαναπατρισμός μη προστατευόμενων αγορών που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά μετά την κατάρρευση της Monarch, θίγει το σύστημα προστασίας της ATOL, ανέφερε.

Άλλη ανησυχία είναι ότι οι βιομηχανίες ασφαλιστικών εταιριών και πιστωτικών καρτών θα πληγούν σε μεγάλο βαθμό και θα σκληρύνουν τη στάση τους απέναντι στις ταξιδιωτικές εταιρίες λόγω της πτώχευσης της Thomas Cook.

Η κυβέρνηση, αναφέρει ο κ. Moore, έχει μέρος της ευθύνης της κατάρρευσης της Thomas Cook καθώς επέτρεψε σε τόσες διαδικτυακές εταιρίες να αναπτυχθούν σε περιβάλλον αναρχίας που η βιομηχανία πλέον είναι χωρισμένη στα δύο. Σε εκείνη που διέπεται από ρυθμίσεις και σε εκείνη που δεν έχει πλαίσιο. Έτσι, έχει δημιουργήσει τεράστια ανισότητα.

Το ελλιπές ρυθμιστικό πλαίσιο έπαιξε ρόλο στην κατάρρευσης της Thomas Cook επισήμανε. 

Διαβάστε επίσης

Τουρκικός τουρισμός | Thomas Cook: Στήριξη των επιχειρήσεων και ποινές σε όσες ζητήσουν πρόσθετες πληρωμές

Πτώχευση Thomas Cook: Κέντρο επιχειρήσεων στο υπουργείο Τουρισμού
 
Πτώχευση Thomas Cook: Διαβεβαιώσεις για κάλυψη της διαμονής στα ξενοδοχεία
 
Πτώχευση Thomas Cook: Πρώτο μέλημα η διαχείριση των πελατών στην Ελλάδα

Πτώχευση Thomas Cook: 50.000 τουρίστες στην Ελλάδα, 3.000 στην Κέρκυρα

Πτώχευση Thomas Cook: Τι συμβαίνει στη Γερμανία - Συνεχίζει η Condor

Πτώχευση Thomas Cook: Τι πήγε στραβά και έφτασε στη χρεοκοπία

Σοκ στον τουρισμό: Πτώχευσε ο Thomas Cook- Τεράστια επιχείρηση επαναπατρισμού 600.000 τουριστών

ΣΕΤΕ: Οι επιχειρήσεις να δείξουν αλληλεγγύη στους πελάτες της Thomas Cook

Θεοχάρης: Ξεκίνησε ο επαναπατρισμός πελατών του Thomas Cook- προφανώς θα υπάρχουν ζημιές

Thomas Cook: Ο πατέρας του σύγχρονου τουρισμού Τόμας Κουκ...

Περιφέρεια N. Αιγαίου: Συντονισμένες ενέργειες για τη διαχείριση της πτώχευσης του Thomas Cook

 

διαβάστε ακόμα

Ηρώ Χατζηγεωργίου | Η δημόσια περιουσία μετατρέπεται σε καταλύτη ανάπτυξης
Η Ryanair ζητεί προστασία των υπερπτήσεων όταν απεργούν οι ελεγκτές – Πυρά κατά της Κομισιόν
Σχολή Αρτοποιίας Κρήτης (Ηράκλειο) | Νέο Τμήμα -Έναρξη 11/11/2025
Air Serbia | Νέα οπτική ταυτότητα με την Παράδοση στο επίκεντρο
Ηράκλειο | +4% οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις τον Σεπτέμβριο
Μεταρρύθμιση στην τουριστική εκπαίδευση | Αναβιώνει το ξενοδοχείο - εκπαιδευτήριο με σύγχρονα μέσα
Νέα βραβεία UN Tourism και FIA για βιώσιμη ανάπτυξη στον αθλητικό τουρισμό
ΕΟΤ: Προβολή «άγνωστων» ελληνικών προορισμών στη γαλλική τουριστική αγορά
Ryanair | Νέα επίθεση στην ΕΕ για τις καθυστερήσεις στην εναέρια κυκλοφορία - η θέση της Ελλάδας
Σφακιά | Στο παγκόσμιο προσκήνιο θεματικού τουρισμού για την ηλιακή έκλειψη του 2027