TUI: Υπέρ της ισχυρής ΕΕ τάσσονται οι νέοι αλλά θέτουν τις ευρωεκλογές σε δεύτερο πλάνο

03-05-19 | TOUR OPERATORS

Οι νεαροί Ευρωπαίοι θεωρούν οτι δεν αντιπροσωπεύνται επαρκώς στο Ευρωκοινοβούλιο, οτι οι ευρωεκλογές είναι δεύτερης προτεραιότητας όμως στηρίζουν την ευρωπαϊκή ιδέα.

Αυτό προκύπτει από έρευνα του TUI Foundation τρεις εβδομάδες πριν τις ευρωεκλογές.

Από το 2017 μέχρι σήμερα οι απόψεις υπέρ της ΕΕ παρουσιάζουν σταθερή αύξηση και το 2019 παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Κυμαίνονται από 61% στην Ιταλία και τη Σουηδία μέχρι 79% στην Ισπανία.

Στο Ην. Βασίλειο, την Ελλάδα και την Πολωνία η στήριξη των πολιτών στην ΕΕ παρουσιάζει προοδευτική αύξηση από το 2017 ενώ στη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία έχει μειωθεί έπειτα από τα επίπεδα ρεκόρ που παρατηρήθηκαν το 2018.

Ίδια τάση παρατηρείται και στη Γερμανία με το ποσοστό των νεαρής ηλικίας πολιτών που στηρίζουν την ΕΕ να αυξάνεται από 69% το 2017 σε 80% το 2018 και 74% το 2019.

Ειδικότερα, από την έρευνα προκύπτουν τα ακόλουθα συμπεράσματα...

-Ένας στους 5 νεαρούς Ευρωπαίους έλαβε μέρος σε διαδήλωση το περασμένο 12μηνο. Αντίστοιχο ποσοστό επέφυγφε να αγοράσει προϊόντα για πολιτικούς ή ηθικούς λόγους ή αγόρασε κάποια άλλα για τέτοιους λόγους.

-Στην πλειονότητά τους (55%) οι Ευρωπαίοι τείνουν να θεωρούν την κλιματική προστασία και τις πολιτικές για το περιβάλλον ευκαιρία παρά απειλή για τη ζωή τους.

-Οι νεαροί Ευρωπαίοι τείνουν να θεωρούν τις ευρωεκλογές ως εκλογές δεύτερης προτεραιότητας. Μόλις το 50% τις θεωρούν σημαντικές. Το 73% θεωρεί αντίθετα σημαντικές τις εθνικές εκλογές.

-Το 38% επιθυμούν περισσότερη Ευρώπη και ελπίζουν οτι τα κράτη Μέλη θα αναπτύξουν ισχυρότερους δεσμούς μεταξύ τους. Ωστόσο μόλις το 23% πιστεύει οτι αυτό θα συμβεί μέσα στην ερχόμενη πενταετία.

-Οι ευρωπαίοι νιώθουν οτι εκπροσωπούνται καλύτερα από τα εθνικά κοινοβούλια, με το 30% να θεωρεί την εκπροσώπηση αυτή ιδιαίτερα ισχυρή ή ισχυρή.

Η έρευνα διεξήχθη σε 11 χώρες της Ευρώπης από τις 21 Ιανουαρίου έως τις 12 Φεβρουαρίου του 2019. Στην έρευνα του 2019 έλαβαν μέρος για πρώτη φορά πολίτες από τη Δανία, τη Σουηδία, τη Φινλανδία και τη Νορβηγία. Συνολικά ερωτήθηκαν 8.220 άτομα ηλικίας από 16 έως 26 ετών μέσω διαδικτυακών συνεντεύξεων.

Παράλληλα με την έρευνα, που διεξήχθη σε πάνω από 8.000 Ευρωπαίους νεαρής ηλικίας, το TUI Foundation σε συνεργασία με την ανεξάρτητη τράπεζα ιδεών iRights.Lab υλοποίησαν το πρότζεκτ Young Europe.

Γερμανοί ηλικίας από 16 έως 26 ετών κλήθηκαν να διατυπώσουν τις ιδέες τους για το μέλλον της Ευρώπης, συγκεντρώνοντας πάνω από 100 συμμετοχές.

Επιπλέον δημιουργήθηκε και μια Χάρτα της Νεαρής Ευρώπης, στην οποία άνθρωποι νεαρής ηλικίας ανέδειξαν ζητήματα που είναι σημαντικά για εκείνους λίγο πριν τις ευρωεκλογές.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια