Για τέσσερις εβδομάδες, ο γερμανός τουρ οπερέιτορ FTI θα ταξιδέψει σε 21 πόλεις της Γερμανίας όπου θα παρουσιάσει το νέο πρόγραμμα για το χειμώνα του 2019/20 σε επαγγελματίες του τουρισμού και τουριστικούς οργανισμούς ανάμεσα στους οποίους είναι και ο ΕΟΤ.
Η ενημερωτική καμπάνια του οργανισμού θα βρίσκεται σε εξέλιξη από τις 17 Ιουνίου έως τις 17 Ιουλίου, και κατά τη διάρκειά της η ομάδα πωλήσεων του FTI θα κάνει «στάσεις» σε πόλεις όπως το Αμβούργο, η Βρέμη, η Φρανκφούρτη, το Βερολίνο, το Μόναχο, η Κολωνία και το Μίνστερ.
Ανάμεσα στους συμμετέχοντες θα είναι τουριστικοί οργανισμοί της Ελλάδας, της Λα Πάλμα, του Ρας αλ-Καϊμά, του Αϊμάν και της Λανθαρότε αλλά και εκπρόσωποι ξενοδοχειακών αλυσίδων (Blau, Melia, Lopesan, Mariott και Sheraton) και αεροπορικών εταιριών (Air New Zealand) και αεροδρομίων (Αεροδρόμιο Μπάντεν-Μπάντεν/Καρλσρούης και Νυρεμβέργης).