200 εκατ. Κινέζοι θα έχουν πρόσβαση στο πρόγραμμα δραστηριοτήτων της TUI

04-03-19 | TOUR OPERATORS

Στρατηγική συμφωνία υπέγραψαν η TUI και η κορυφαία διαδικτυακή ταξιδιωτική σελίδα στην Κίνα, Ctrip.

Η συμφωνία εγγυάται ότι τα 200 εκατ. μηνιαίοι χρήστες της Ctrip στην Κίνα θα έχουν άμεση πρόσβαση στις ξεναγήσεις και δραστηριότητες που προσφέρει η θυγατρική της TUI, Musement.

Η TUI πρόσφατα εξαγόρασε την Startup τεχνολογίας Musement με έδρα στο Μιλάνο και σκοπεύει να την μετατρέψει στην κορυφαία ψηφιακή πλατφόρμα στον κόσμο για δραστηριότητες και εκδρομές.

Η πρόσβαση της αγοράς σε 200 εκατ. χρήστες της Ctrip στην Κίνα προσφέρει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης στην Ασία και στις δραστηριότητες της ισπανικής θυγατρικής της TUI, TUI Destination Experiences, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του τουρ οπερέιτορ, Fritz Joussen.

Θα προσφέρονται όλο και περισσότερες εξατομικευμένες προσφορές στους προορισμούς διακοπών σε συστηματικά αυξανόμενο αριθμό Κινέζων τουριστών. Οι προσφορές αυτές θα περιλαμβάνουν ταξίδια με επιστροφή, εκδρομές και δραστηριότητες σε όλους τους μεγάλους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο, καθώς και εισιτήρια για είσοδο σε θεάματα και μουσεία σε περισσότερες από 1.900 πόλεις.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, η Ctrip και η TUI σχεδιάζουν να αναπτύξουν αποκλειστικές εκδρομές και μονοήμερα ταξίδια σε πολλούς προορισμούς της Κίνας.

Το χαρτοφυλάκιο της Musement, το οποίο είναι επίσης διαθέσιμο στους πελάτες από την Κίνα, αποτελείται προς το παρόν από 150.000 προϊόντα.

Η στρατηγική συμφωνία με την Ctrip δείχνει τις τεράστικες δυνατότητες που παροσυιάζουν οι διαδικτυακές επιχειρήσεις στο κομμάτι ξεναγήσεων και δραστηριοτήτων. Είμαστε πεπεισμένοι ότι ο συνδυασμός αυτών των προϊόντων μας δίνει τη δυνατότητα να διευρύνουμε περαιτέρω το μερίδιό μας στη διαδικτυακή αγορά τα ερχόμενα χρόνια, δήλωσε ο κ. Joussen.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων