Πλήρη εσωτερικό έλεγχο θα διενεργήσει η TUI, όπως υποσχέθηκε η εταιρία, για τον τρόπο με τον οποίο έγινε ο χειρισμός γαμήλιας κράτησης από Βρετανό πελάτη της σε ξενοδοχείο της Ζακύνθου τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Ο 37χρονος πελάτης της TUI, Jason Cooper, ισχυρίστηκε οτι μόλις έφθασε στο ξενοδοχείο όπου είχε κάνει την κράτηση, ενημερώθηκε ότι μπορούσε να φιλοξενήσει μόνο 45 από τους 100 καλεσμένους του γάμου του.
Έτσι αναγκάστηκε να βρει εναλλακτική διαμονή με δικό του κόστος. Στα παράπονά του, πήρε απάντηση από την TUI 3 μήνες αργότερα και τελικά το αίτημα αποζημίωσης απορρίφτηκε.
Στη συνέχεια, ο κ. Cooper ο οποίος ασχολείται επαγγελματικά με τις σκαλωσιές, κατασκεύασε μία έξω από το κατάστημα της TUI στο Broadstairs του Κεντ, όπου κρέμασε αφίσα με την επιγραφή «Η TUI κατέστρεψε το γάμο μου».
Για το περιστατικό κλήθηκε η αστυνομία, όμως δεν προέβη σε ενέργειες καθώς η διαμαρτυρία διεξήχθη σε ιδιωτικό χώρο. Το προσωπικό του καταστήματος φέρεται να απομάκρυνε την αφίσα, όμως ο κ. Cooper τοποθέτησε εκ νέου μια ίδια.
Η εταιρία ζήτησε τελικά συγνώμη από τον κ. Cooper και του προσέφερε πλήρη επιστροφή των χρημάτων του για το ταξίδι.