Αlltours: Νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2019- Στόχος για αύξηση πωλήσεων 10%

03-12-18 | TOUR OPERATORS

Με την εξαγορά του τετράστερου Mallia Beach στην Κρήτη, ο Όμιλος Alltours ενδυναμώνει την ξενοδοχειακή του αλυσίδα, αυξάνει τις διαθέσιμες κλίνες και θέτει τις βάσεις και για την περαιτέρω ανάπτυξη του στην Ελληνική αγορά. 

Το Mallia Beach είναι το τρίτο κατά σειρά ελληνικό τετράστερο ξενοδοχείο που εντάσσεται φέτος στο χαρτοφυλάκιο της Alltours, συγκεντρώνοντας μαζί με το Allsun Zοrbas Village Allsun Carolina Mare συνολική δυναμικότητα 826 δωματίων στο παραλιακό μέτωπο μεταξύ Ηρακλείου και Αγ. Νικολάου. 

«Η εξαγορά του Mallia Beach αποτελεί μέρος της αναπτυξιακής μας στρατηγικής, μέσω της οποίας ισχυροποιούμε για άλλη μια φορά τη θέση μας στην ελληνική αγορά» δήλωσε ο ιδιοκτήτης της Alltours, κ. Willi Verhuven, προσθέτοντας «στόχος μας είναι να λειτουργήσει στο μέλλον και το Malia Beach ως ξενοδοχείο Αllsun». 

Πέραν της Ελλάδας, η αλυσίδα Αllsun Hotels διαθέτει συνολικά 32 ξενοδοχεία στην Ισπανία και ειδικότερα, 26 στη Μαγιόρκα και 6 στα Κανάρια Νησιά, όλα μονάδες αποκλειστικά υψηλής ποιότητας, 4 και 4,5 αστέρων, σε ελκυστικές παραλιακές τοποθεσίες. 

Το περασμένο καλοκαίρι η Ελλάδα εξελίχθηκε στο δεύτερο μεγαλύτερο προορισμό της Alltours, μετά την Ισπανία. Οι πωλήσεις του tour – operator για διακοπές στην Ελλάδα κατέγραψαν κατά την τελευταία πενταετία αύξηση με διψήφιο ποσοστό ετησίως.  Η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται δυναμικά και για το 2019 σε όλο το φάσμα της ελληνική ταξιδιωτικής αγοράς. Χάρη στο εμπλουτισμένο χαρτοφυλάκιο της, η Alltours απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες ταξιδιωτών, από οικογένειες μέχρι ζευγάρια και single travelers.

Στόχος το 2019 η αύξηση 10% των πωλήσεων για Ελλάδα

Για τo καλοκαίρι του 2019, η Αlltours στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις της για την Ελλάδα κατά 10% και να ξεπεράσει τις 340.000 αφίξεις. "Γιαυτό το λόγο αυξήσαμε τις αεροπορικές μας θέσεις, έχουμε εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο μας με επιπλέον ξενοδοχεία που διαθέτουμε κατ` αποκλειστικότητα και έχουμε ισχυροποιήσει τη θέση μας με την εξαγορά από τον Όμιλο μας του τρίτου ξενοδοχείου στην Κρήτη» ανάφερε ο κ. Willi Verhuven.

Οι ταξιδιώτες της Alltours έχουν τώρα τη δυνατότητα να απολαύσουν τις καλοκαιρινές τους για το 2019 σε 731 ξενοδοχεία (έναντι 651 πέρυσι) ενώ προστέθηκαν και δύο νέες συνεργασία μες τις ξενοδοχειακές αλυσίδες της Grecotel και Sunshine.

Ο ισχυρότερος προορισμός στην Ελλάδα είναι η Κρήτη, ακολουθούμενη από τη Ρόδο και την Κω. Ιδιαίτερα στην Κρήτη, οι αφίξεις της Alltours παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 20% ετησίως τα τελευταία χρόνια.

Για την προσεχή καλοκαιρινή σαιζόν έχουν υπογραφεί πάνω από 20 νέα συμβόλαια με ξενοδοχεία που θα εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιο της Κρήτης.

Στο νησί της Κω, η Alltours επενδύει επίσης σε δύο νεόδμητα Designhotels, που θα είναι έτοιμα για την προσεχή καλοκαιρινή σεζόν.  

Nέοι προορισμοί στο πρόγραμμα για την Ελλάδα το 2019 είναι η Κεφαλλονιά η και Πελοπόννησος, όπου θα πραγματοποιούνται πτήσεις και στα δύο της αεροδρόμια, Άραξο & Καλαμάτα.

Εκτός από τα μεγάλα ελληνικά νησιά, η προσφορά πακέτων από την Αlltours έχει επεκταθεί με απευθείας πτήσεις και στα μικρά νησιά του Αιγαίου, του Ιονίου και του Κρητικού Πελάγους.

Η Alltours έχει ισχυρή παρουσία με όλα τα ξενοδοχειακά της brand στην Ελλάδα. Οι ταξιδιώτες της μπορούν συνεπώς να επιλέξουν μεταξύ των αποκλειστικών brands, όπως Allsun, Alltoura, Family & Friends, Sunline kai Luxmar. Πλέον του ενός τρίτου των ταξιδιωτών της Alltours στην Ελλάδα, πέρασαν τις διακοπές τους σε ένα ξενοδοχείου που διατίθεται κατ' αποκλειστικότητα από την Alltours.

Στρατηγική της Alltours είναι να διασφαλίζει μέσω των προσφερομένων ξενοδοχείων υψηλά ποιοτικά standards σε ανταγωνιστικές τιμές και γιαυτό ο κ. Willi Verhuven, δήλωσε: «Ως εκ τούτου, είναι ακόμα πιο ευχάριστο το γεγονός ότι παρά την υψηλή ζήτηση στην Ελλάδα, οι τιμές δε θα αυξηθούν μεσο-σταθμικά πάνω από 2,5% για επόμενο καλοκαίρι».

Η Αlltours βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης τα τελευταία 40 χρόνια. Με 1,7 εκατ. ταξιδιώτες για την περίοδο 2017/18 συγκαταλέγεται ανάμεσα στους 5 κορυφαίους tour - operators της Γερμανίας. Στον ’Ομιλο Alltours ανήκουν οι tour – operators “Alltours Flugreisen”, “Alltours-X”, “Bye – Bye”, οι εταιρείες “Alltours Reiseportal” και “Alltours Reisecenter”, η ξενοδοχειακή αλυσίδα “Allsun” και το πρακτορείο εισερχόμενου τουρισμού “Viajes Allsun”.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ