Με 20 νέα επώνυμα ξενοδοχεία στους καταλόγους του 2019, η Thomas Cook διαφοροποιεί σημαντικά την προσφορά της την ερχόμενη χρονιά, με αλλαγές και στα πακέτα για Ελλάδα.
Ο τουρ οπερέιτορ, εκτιμώντας οτι το ξενοδοχείο γίνεται ο προορισμός διακοπών, προσφέρει 8 ξενοδοχειακά brand με 140 ξενοδοχεία στο πρόγραμμά του ενώ στη σεζόν του 2019 ο αριθμός των αποκλειστικών ξενοδοχείων θα αυξηθεί κατά 20, ανεβαίνοντας στα 160, όπως ανακοίνωσε η εταιρία κατά την παρουσίαση του θερινού προγράμματος στο Συνεδριακό Κέντρο του Κάντιθ.
Η μεγαλύτερη αύξηση ξενοδοχείων παρατηρείται στα Cook's Club (8 νέα) και ακολουθούν τα brand Sentido (6), Sun Connect (3), Casa Cook (2) και Aldiana (1).
Νέα προγράμματα εντάσσονται στην Ελλάδα, όπως το «Little Greeks» που περιλαμβάνει τη Θάσο, τη Σκιάθο και τη Σκόπελο και το «Great Greeks» με αύξηση των αποκλειστικών ξενοδοχείων σε 65.
Στην Τουρκία προσφέρονται 16 νέα ξενοδοχεία με αύξηση 30% στη χωρητικότητα των πτήσεων.
Ως αποτέλεσμα της αποκλειστικότητας των ξενοδοχειακών brand του, ο όμιλος αφαιρεί σχετικά μεγάλο ποσοστό του προϊόντος του, ανοίγοντας νέες προοπτικές τιμολόγησης. Οι τιμές αναμένεται να αυξηθούν κατά 2% το 2019, σύμφωνα με τη διεύθυνση Προϊόντος Κεντρικής Ευρώπης του ομίλου.
Τις μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών θα έχει η Ελλάδα (+4%) και ακολουθούν η Τουρκία, η Αίγυπτος και η Τυνησία (+3% καθεμία), η Βουλγαρία (+2%) και η Μαγιόρκα και τα Κανάρια (+1%).
Στους νέους καταλόγους, ο τουρ οπερέιτορ θα προσφέρει επίσης τη δυνατότητα στα τουριστικά γραφεία να αναγνωρίζουν με ευκολία τα ξενοδοχεία με υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, συνοδεύοντάς τα με την ένδειξη «Our Best», που καταδεικνύει πολύ καλή ισορροπία κόστους και ικανοποίησης πελατών.