Thomas Cook: Έμφαση στα επώνυμα ξενοδοχεία το 2019- Αλλαγές στο πρόγραμμα για Ελλάδα

29-10-18 | TOUR OPERATORS

Με 20 νέα επώνυμα ξενοδοχεία στους καταλόγους του 2019, η Thomas Cook διαφοροποιεί σημαντικά την προσφορά της την ερχόμενη χρονιά, με αλλαγές και στα πακέτα για Ελλάδα.

Ο τουρ οπερέιτορ, εκτιμώντας οτι το ξενοδοχείο γίνεται ο προορισμός διακοπών, προσφέρει 8 ξενοδοχειακά brand με 140 ξενοδοχεία στο πρόγραμμά του ενώ στη σεζόν του 2019 ο αριθμός των αποκλειστικών ξενοδοχείων θα αυξηθεί κατά 20, ανεβαίνοντας στα 160, όπως ανακοίνωσε η εταιρία κατά την παρουσίαση του θερινού προγράμματος στο Συνεδριακό Κέντρο του Κάντιθ.

Η μεγαλύτερη αύξηση ξενοδοχείων παρατηρείται στα Cook's Club (8 νέα) και ακολουθούν τα brand Sentido (6), Sun Connect (3), Casa Cook (2) και Aldiana (1). 

Νέα προγράμματα εντάσσονται στην Ελλάδα, όπως το «Little Greeks» που περιλαμβάνει τη Θάσο, τη Σκιάθο και τη Σκόπελο και το «Great Greeks» με αύξηση των αποκλειστικών ξενοδοχείων σε 65.

Στην Τουρκία προσφέρονται 16 νέα ξενοδοχεία με αύξηση 30% στη χωρητικότητα των πτήσεων.

Ως αποτέλεσμα της αποκλειστικότητας των ξενοδοχειακών brand του, ο όμιλος αφαιρεί σχετικά μεγάλο ποσοστό του προϊόντος του, ανοίγοντας νέες προοπτικές τιμολόγησης. Οι τιμές αναμένεται να αυξηθούν κατά 2% το 2019, σύμφωνα με τη διεύθυνση Προϊόντος Κεντρικής Ευρώπης του ομίλου.

Τις μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών θα έχει η Ελλάδα (+4%) και ακολουθούν η Τουρκία, η Αίγυπτος και η Τυνησία (+3% καθεμία), η Βουλγαρία (+2%) και η Μαγιόρκα και τα Κανάρια (+1%).

Στους νέους καταλόγους, ο τουρ οπερέιτορ θα προσφέρει επίσης τη δυνατότητα στα τουριστικά γραφεία να αναγνωρίζουν με ευκολία τα ξενοδοχεία με υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, συνοδεύοντάς τα με την ένδειξη «Our Best», που καταδεικνύει πολύ καλή ισορροπία κόστους και ικανοποίησης πελατών.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι