Η Ελλάδα περιλαμβάνεται στους 5 πρώτους καταλόγους για τη σεζόν του 2019 που κατάρτισε ο γερμανός τουρ οπερέιτορ Schauinsland-Reisen, ο οποίος έχει ιστορία 100 ετών λειτουργίας με πωλήσεις 1,34 δισ. ευρώ και 1,61 εκατ. τουρίστες.
Στους 5 νέους καταλόγους περιλαμβάνονται επιλογές ξενοδοχείων από την Ελλάδα, τις Βαλεαρίδες και την Τουρκία και σύμφωνα με τον τουρ οπερέιτορ, έμφαση έχει δοθεί στις οικονομικές διακοπές με όλες τις ανέσεις. Το μότο της καμπάνιας για το καλοκαίρι του 2019 είναι «Παγκόσμια Κληρονομιά».
Συνολικά θα προσφέρπονται πάνω από 100 ξενοδοχεία, ανάμεσα στα οποία είναι και το Cactus Mare στην Κρήτη.
Η εταιρία, με έδρα στο Ντούισμπουργκ της Γερμανίας, προσφέρει επιλογές σε αλυσίδες ξενοδοχείων αλλά και ανεξάρτητες τοπικές μονάδες, και αναζητά κόνσεπτ τα οποία διατηρούν χαμηλά τις τιμές σε ακριβά ξενοδοχεία, όπως το Hane Hotel στην Τουρκία, ή τη δημιουργία νέων κόσμων διακοπών με υψηλό value.
Επιπλέον, μαζί με τους συνεργάτες της έχει ξεκινήσει πρόγραμμα ανακαίνισης και εκσυγχρονισμού ξενοδοχείων σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς.