H μεγάλη γερμανική αλυσίδα σουπερμάρκετ, Lidl, πρόκειται να διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των 2 brand τουρ οπερέιτορ που διαθέτει και να προσφέρει περισσότερες αποκλειστικές προσφορές.
Μετά την απόκτηση και ενεργοποίηση του πτωχευμένου τουρ οπερέιτορ JT Touristik, η Lidl πλέον προσανατολίζεται στη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της στον τουρισμό, σε ένα προϊόν που λειτουργεί συμπληρωματικά, σε επίπεδο πωλήσεων, ως προς την κύρια δραστηριότητα της αλυσίδας.
Ο υπεύθυνος για το τμήμα τουρισμού της εταιρίας από το 2007, Christoph Hahn, επισημαίνει ότι ο όμιλος θα διατηρήσει τη στρατηγική των 2 brand, με διαφοροποιημένα προϊόντα, προσφέροντας διακοπές και άλλα ταξιδιωτικά προϊόντα μέσα από τις Lidl Holidays και JT Touristik.
Ο JT Touristik προσφέρει δυναμικά πακέτα διακοπών σε προορισμούς παραλίας σε όλο τον κόσμο, που διατίθενται στην αγορά μέσω τουριστικών γραφείων και ΟΤΑ. Επιπλέον, διευρύνεται η προσφορά του σε city break. O JT Touristik δρα συμπληρωματικά στις διαδικτυακές προσφορές του Lidl Reisen. Αντίθετα, η Lidl Holidays επικεντρώνεται στις πωλήσεις διακοπών, κρουαζιέρας και οδικών ταξιδίων σε ελκυστικές τιμές.
Σύμφωνα με τον κ. Hahn, ο JT Touristik θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στις διακοπές παραλίας προσθέτοντας όμως περισσότερα city break και οδικά ταξίδια στο μέλλον. Η Lidl Holidays θα διευρυνθεί με περισσότερες οικογενειακές διακοπές και αποκλειστικά ξενοδοχεία και προσφορές.
Οι πωλήσεις του ομίλου πέρυσι από τα 3.200 γερμανικά σουπερμάρκετ και τις διαδικτυακές δραστηριότητές του έφθασαν τα 21,4 δισ. ευρώ, χωρίς να έχουν γίνει γνωστές οι πωλήσεις στο κομμάτι του τουρισμού.