Apollo: Νέα οπτική ταυτότητα και λογότυπο

19-06-18 | TOUR OPERATORS

Ο μεγαλύτερος τουρ οπερέιτορ στις σκανδιναβικές αγορές, Apollo, ανανέωσε το λογότυπο και την οπτική του ταυτότητα ώστε να αντιπροσωπεύει τη θέση του brand στην αγορά.

Το λογότυπο εκσυγχρονίστηκε, εμπλουτίστηκε με χρώματα και άλλαξε γραμματοσειρά ενώ προστέθηκαν οπτικά στοιχεία που συμπληρώνουν την εικόνα του.

Την ανανέωση της οπτικής του εικόνας ανέλαβε η Essen International.

Ο Apollo ανέπτυξε την τελευταία δεκαετία ένα επιτυχημένο κόνσεπτ προσφοράς ξενοδοχείων πέρα από το κλασικό πρότυπο διακοπών ήλιος-θάλασσα, και έδωσε έμφαση σε εκπαιδευτικά ταξίδια, city break και κρουαζιέρες σε όλο τον κόσμο.

To παλιό λογότυπο ήταν...

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour