Ο μεγαλύτερος τουρ οπερέιτορ στις σκανδιναβικές αγορές, Apollo, ανανέωσε το λογότυπο και την οπτική του ταυτότητα ώστε να αντιπροσωπεύει τη θέση του brand στην αγορά.
Το λογότυπο εκσυγχρονίστηκε, εμπλουτίστηκε με χρώματα και άλλαξε γραμματοσειρά ενώ προστέθηκαν οπτικά στοιχεία που συμπληρώνουν την εικόνα του.
Την ανανέωση της οπτικής του εικόνας ανέλαβε η Essen International.
Ο Apollo ανέπτυξε την τελευταία δεκαετία ένα επιτυχημένο κόνσεπτ προσφοράς ξενοδοχείων πέρα από το κλασικό πρότυπο διακοπών ήλιος-θάλασσα, και έδωσε έμφαση σε εκπαιδευτικά ταξίδια, city break και κρουαζιέρες σε όλο τον κόσμο.
To παλιό λογότυπο ήταν...