«Διηγήσου την Ιστορία σου», “Tell your story”, ονόμασε η Thomas Cook τη νέα πλατφόρμα γρήγορης και σωστής αναζήτησης ξενοδοχείων.
Στην εν λόγω πλατφόρμα, στελέχη του οργανισμού δίνουν συμβουλές για το πώς μπορεί κανείς να διαλέξει το επιθυμητό κατάλυμα για τις διακοπές του.
Ειδικότερα, οι εργαζόμενοι της Thomas Cook μοιράζονται τις εμπειρίες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της αναζήτησης των διακοπών τους και περιγράφουν τον τρόπο με τον οποίο προβαίνουν στις κρατήσεις των κατάλληλων ξενοδοχείων. Στόχος είναι η διευκόλυνση των πελατών τόσο στην αποτελεσματική αναζήτηση όσο και στη σωστή κράτηση του ξενοδοχείου τους.
Μέχρι στιγμής, η πλατφόρμα φιλοξενεί εμπειρίες και συμβουλές 25 υπαλλήλων της Thomas Cook οι οποίες απευθύνονται στις ομάδες-στόχους "Οικογένεια με Παιδί", " Ταξιδιώτη", "Ταξιδιώτη με Παιδί" και "Ζευγάρι". Οι εμπειρίες χωρίζονται σε τρεις ενότητες: Στην κατηγορία "Για μένα", οι εργαζόμενοι αναφέρουν εν συντομία την προσωπική τους επιθυμία, στο "Τα κριτήριά μου" καταγράφουν τις παροχές που θα ήθελαν να έχει το ξενοδοχείο και στο "Οι επιθυμίες μου για διακοπές" δίνουν περισσότερες πληροφορίες γύρω από τις ταξιδιωτικές τους επιθυμίες . Στο τέλος, προκύπτουν το ξενοδοχείο που επιλέχθηκε καθώς και άλλα παρεμφερή ξενοδοχεία.
"Οι επιθυμίες των ομάδων-στόχων είναι συχνά παρόμοιες . Μέσω της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, οι πελάτες μπορούν πλέον να βρουν το δρόμο τους ευκολότερα", αναφέρει ο Frank Seedorff, επικεφαλής του ψηφιακού εμπορίου Thomas Cook. "Οι οικογένειες έχουν γενικά παρόμοια κριτήρια επιλογής, για παράδειγμα αναζητούν ξεχωριστά υπνοδωμάτια, παιδική πισίνα ή φιλική προς τα παιδιά παραλία. Με το "Tell your Story" , η προεπιλογή είναι πια γεγονός ".