Η Thomas Cook βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης αγοραστή για το εμβληματικό της brand Club 18-30, σε μια κίνηση που από πολλούς ερμηνεύεται ως το τέλος των ταξιδιών «σεξ και αλκοόλ» νεαρών Βρετανών σε προορισμούς όπως τα Μάλια.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, ο τουρ οπερέιτορ φέρεται να εξετάζει επιλογές πώλησης του brand καθώς οι νεαρής ηλικίας ταξιδιώτες προγραμματίζουν πλέον διακοπές σε προορισμούς που ενδείκνυνται για φωτογραφίες για το Instagram.
Σύμφωνα με έκθεση της Thomas Cook, πολλοί ταξιδιώτες ηλικίας 18-25 ετών προτιμούν πλέον ταξίδια που τους προσφέρουν τη δυνατότητα να κοινοποιούν εντυπωσιακές φωτογραφίες του προορισμού, κάνοντας τους φίλους τους να ζηλέψουν, και όχι τις διακοπές με άφθονο ποτό.
Η έρευνα έδειξε ότι πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες αυτής της ηλικίας, πριν κάνουν κράτηση, σκέφτονται αν οι διακοπές τους θα είναι αρκετά εντυπωσιακές για τους φίλους τους στο Facebook.
Την περίοδο ακμής του brand, η Thomas Cook –το απέκτησε το 1998- είχε 100.000 ταξιδιώτες στο εξωτερικό ετησίως στα Club 18-30. Το brand ξεκίνησε να λειτουργεί το 1965 με 580 νεαρούς ταξιδιώτες στην Κόστα Μπράβα.
Το 2001 μάλιστα προβλήθηκε σχετικό τηλεοπτικό πρόγραμμα, το Club Reps, στο ITV.