Τέλος το Club 18-30 για την Thomas Cook

14-05-18 | TOUR OPERATORS

Η Thomas Cook βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης αγοραστή για το εμβληματικό της brand Club 18-30, σε μια κίνηση που από πολλούς ερμηνεύεται ως το τέλος των ταξιδιών «σεξ και αλκοόλ» νεαρών Βρετανών σε προορισμούς όπως τα Μάλια.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, ο τουρ οπερέιτορ φέρεται να εξετάζει επιλογές πώλησης του brand καθώς οι νεαρής ηλικίας ταξιδιώτες προγραμματίζουν πλέον διακοπές σε προορισμούς που ενδείκνυνται για φωτογραφίες για το Instagram.

Σύμφωνα με έκθεση της Thomas Cook, πολλοί ταξιδιώτες ηλικίας 18-25 ετών προτιμούν πλέον ταξίδια που τους προσφέρουν τη δυνατότητα να κοινοποιούν εντυπωσιακές φωτογραφίες του προορισμού, κάνοντας τους φίλους τους να ζηλέψουν, και όχι τις διακοπές με άφθονο ποτό.

Η έρευνα έδειξε ότι πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες αυτής της ηλικίας, πριν κάνουν κράτηση, σκέφτονται αν οι διακοπές τους θα είναι αρκετά εντυπωσιακές για τους φίλους τους στο Facebook.

Την περίοδο ακμής του brand, η Thomas Cook –το απέκτησε το 1998- είχε 100.000 ταξιδιώτες στο εξωτερικό ετησίως στα Club 18-30. Το brand ξεκίνησε να λειτουργεί το 1965 με 580 νεαρούς ταξιδιώτες στην Κόστα Μπράβα.

Το 2001 μάλιστα προβλήθηκε σχετικό τηλεοπτικό πρόγραμμα, το Club Reps, στο ITV.

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»