Αποκλειστικές και επώνυμες εκδρομές και δραστηριότητες λανσάρει η TUI στους προορισμούς μέσω των Destination Experiences επιχειρώντας να αντλήσει περαιτέρω έσοδα από την ανερχόμενη αγορά των εμπειριών προορισμού, έξω από το ξενοδοχείο.
Ο οργανισμός προσβλέπει σε μεγάλη ανάπτυξη των εμπειριών προορισμού διαφοροποιώντας τη θέση του στον ανταγωνισμό από διαμεσολαβητές και πόρταλ όπως η Get your Guide ή η Viator, μέσω προσφορών μάρκετινγκ που θα διαμορφώνει ο ίδιος.
Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές αυτούς, η TUI θα διαμορφώνει η ίδια τη δική της προσφορά στον προορισμό και δεν θα λειτουργεί απλώς ως μεσάζοντας μεταπώλησης.
Ήδη μεγάλες πλατφόρμες όπως η Booking.com και η Tripadvisor, αλλά και σπεσιαλίστες, διευρύνουν τη δραστηριοποίησή τους σε αυτή την αγορά.
Ο διευθύνων σύμβουλος των Destination Experiences της TUI στη Μαγιόρκα, David Schelp, σχολιάζει ότι οι προβλέψεις για ανάπτυξη 7% της παγκόσμιας αγοράς δραστηριοτήτων προορισμού, όπως εκδρομές και εισιτήρια εκδηλώσεων -αποτιμάται σε 140 δισ. ευρώ- μέχρι το 2020 είναι επάνω από τα επίπεδα ανάπτυξης της ταξιδιωτικής αγοράς συνολικά, καθώς οι ταξιδιώτες επιθυμούν να αποκτήσουν εμπειρίες από τον προορισμό.
Για τις ανάγκες περαιτέρω ανάπτυξης στη συγκεκριμένη αγορά, η TUI απέκτησε και πάλι τις επιχειρήσεις Destination Management από την πρώην θυγατρική Hotelbeds. Στόχος είναι να διευρύνει την παρουσία της από 23 σε 48 χώρες.
Αυτό το καλοκαίρι η TUI προσφέρει 10.000 διαφορετικές εκδρομές, ενώ τα αποκλειστικά προγράμματα ανέρχονται στο 25% και πρόθεση του οργανισμού είναι να αυξηθούν στο μέλλον.
Επιπλέον, η TUI θα διαθέτει στην αγορά δραστηριότητες και από άλλους παρόχους εντάσσοντας σταδιακά πόρταλ και σπεσιαλίστες στα κανάλια πωλήσεων.
Μελλοντικά, θα επιδιώξει την πώληση εμπειριών προορισμού στους ταξιδιώτες πριν την άφιξη στον προορισμό μέσω ειδικής εφαρμογής, της σελίδας goTUI και τουριστικών γραφείων.
Μέχρι σήμερα, οι περισσότερες δραστηριότητες προσφέρονταν στους πελάτες για πρώτη φορά μετά την άφιξη στον προορισμό από εκπροσώπους της TUI.
Η TUI Destination Experiences πέρυσι διαχειρίστηκε 11,5 εκατ. επισκέπτες, εκτέλεσε 24 εκατ. μεταφορές από και προς το ξενοδοχείο και πώλησε 4,6 εκατ. εκδρομές, δημιουργώντας έσοδα 700 εκατ. ευρώ με προσωπικό που φθάνει τους 6.500 εργαζομένους.