FTI: Νέο ξενοδοχειακό brand για οικονομικές διακοπές παραλίας

25-04-18 | TOUR OPERATORS

Ένα νέο ξενοδοχειακό brand, το Lemon & Soul, με έμφαση στους ταξιδιώτες με χαμηλά budget και τις διακοπές παραλίας λανσάρει η θυγατρική του γερμανού τουρ οπερέιτορ FTI (Labranda, Design Plus, Kairaba Hotels & Resorts και Clubs Plus Resorts), Meeting Points Hotels.

Οι ταξιδιώτες θα μπορούν να προβαίνουν σε κράτηση για τα ξενοδοχεία αυτά με επιλογές τιμολόγησης μαζί με πρωινό, ημιδιατροφή ή all inclusive ενώ οι εγκαταστάσεις τους θα περιλαμβάνουν μπαρ πισίνας, εστιατόρια και επιλογές διασκέδασης.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Meeting Point, κ. Ρούλα Τζούνη, επισημαίνει ότι το νέο brand θα στοχεύει σε ταξιδιώτες που προτιμούν διαμονή σε ιδιωτικά σπίτια.

Για το σκοπό αυτό, τα ξενοδοχεία του brand θα ξεχωρίζουν για την κοινωνική εμπειρία και την αίσθηση της φροντίδας που θα προσφέρουν στους επισκέπτες.

Η ονομασία του brand είναι ενδεικτική της προσπάθειας για διαμόρφωση ενός προϊόντος φιλοξενίας που θα διακρίνεται από φρεσκάδα.

Επισημαίνεται ότι πριν από λίγες ημέρες, η Thomas Cook λάνσαρε το νέο brand Cook's Club, με αντίστοιχη στόχευση ταξιδιωτών.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ