Ένα νέο ξενοδοχειακό brand, το Lemon & Soul, με έμφαση στους ταξιδιώτες με χαμηλά budget και τις διακοπές παραλίας λανσάρει η θυγατρική του γερμανού τουρ οπερέιτορ FTI (Labranda, Design Plus, Kairaba Hotels & Resorts και Clubs Plus Resorts), Meeting Points Hotels.
Οι ταξιδιώτες θα μπορούν να προβαίνουν σε κράτηση για τα ξενοδοχεία αυτά με επιλογές τιμολόγησης μαζί με πρωινό, ημιδιατροφή ή all inclusive ενώ οι εγκαταστάσεις τους θα περιλαμβάνουν μπαρ πισίνας, εστιατόρια και επιλογές διασκέδασης.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Meeting Point, κ. Ρούλα Τζούνη, επισημαίνει ότι το νέο brand θα στοχεύει σε ταξιδιώτες που προτιμούν διαμονή σε ιδιωτικά σπίτια.
Για το σκοπό αυτό, τα ξενοδοχεία του brand θα ξεχωρίζουν για την κοινωνική εμπειρία και την αίσθηση της φροντίδας που θα προσφέρουν στους επισκέπτες.
Η ονομασία του brand είναι ενδεικτική της προσπάθειας για διαμόρφωση ενός προϊόντος φιλοξενίας που θα διακρίνεται από φρεσκάδα.
Επισημαίνεται ότι πριν από λίγες ημέρες, η Thomas Cook λάνσαρε το νέο brand Cook's Club, με αντίστοιχη στόχευση ταξιδιωτών.